Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat een prijsdaling:) van €699 naar €9,95!

Comment

• Bij de american dj flash beam:
      "wordt geleverd inclusief 120V/300W lamp"

Terwijl er in de spec. staat: lamp: LL-64514 230V, 300W

Kunnen jullie mij tevens de link geven van de lamp die erin hoort, de mijne is namelijk kapot gegaan.

Comment

• Stond fout in de specificaties, alsnog aangepast.

De juiste lamp kun je ook vinden door het typenummer in de shop te knallen, in dit geval heb je deze of deze nodig. Verschil zit 'm in het merkje.

Comment

• Ik zat te kijken voor een subwoofer, en ik kwam deze ineens tussen de speakers: http://www.bax-shop.nl/e-200-tot-e-5...t-details.html

Comment

• Naar de juiste categorie gebonjourd, dank voor de melding.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
              Stond fout in de specificaties, alsnog aangepast.

De juiste lamp kun je ook vinden door het typenummer in de shop te knallen, in dit geval heb je deze of deze nodig. Verschil zit 'm in het merkje.
              Deze bedoel je dan zeker ;)
              Osram halogeenlamp met een G 6.35 lampvoet. Deze lamp heeft een wattage van 300W op een spanning van 230V en een levensduur van ongeveer 75 uur.

Comment

• Ik zie het al, de producttekst van de Flash Beam is waarschijnlijk van een Amerikaanse variant overgenomen (in ieder geval ergens waar de normale spanning 110V is) en zodoende is ook het lamptype hiervan overgenomen.

De lamp die jij nu aangeeft is inderdaad de juiste, excuus voor de verwarring.

Comment

• Soundcraft LX7ii 16 kanaals PA/studio mixer

Klopt de afbeelding niet of klopt de titel+beschrijving niet? Want dit ziet er wel uit als meer dan 16 kanaaltjes...

EDIT:
                  Ik vermoed dat de afbeelding niet klopt, want bij de LX7ii 32 kanaals tafel staat dezelfde afbeelding, en dat lijkt er meer op...

Bij de LX7ii 24 kanaals tafel staat ook dezelfde afbeelding.
                  Last edited by rick1993; Thursday-22-04-2010, 09:24.

Comment

• Ik heb de productteksten van de 16 en 24-kanaals versie even aangepast met de melding dat er een andere afbeelding getoond wordt, zal zaterdag even zoeken naar de juiste foto's.

Comment

• Zijn de lichttafeltjes als getest in de koffer?

Comment

• Ga ik vandaag doen, plus ik ga gelijk de Elation en de Road Ready variant passen op alle controllers, ik verwacht dat tegen vanmiddag wel resultaat heb. ;)

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                          Ik heb de productteksten van de 16 en 24-kanaals versie even aangepast met de melding dat er een andere afbeelding getoond wordt, zal zaterdag even zoeken naar de juiste foto's.
                          Ah, ik zie dat het veranderd is, maar nu mag de tekst "let op, afbeelding wijkt af en toont een uitgebreidere versie" bij de 16 en 24 kanaals versie wel weer weg volgensmij .
                          Last edited by rick1993; Sunday-25-04-2010, 11:56.

Comment

• Scherp, aangepast. ;)

Comment

• Dit is een PA/studio mixer, maar hij staat er wel tussen...

Comment

• Da's wel erg apart. Heb hem maar naar een andere categorie gebonjourd. :)

Comment

Working...
                                X