Ow oke. Bedankt voor de uitleg.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
IK zag het nieuwsbericht op bax home page.
Bij de reactie's staat dat niet iedereen de nieuwsbrief heeft gekregen, ik namelijk ook niet, heb ook al in de span box gekeken maar daar staat de mail ook niet in.
Ik zou deze nieuwsbrief ook wel willen ontvangen, die €1.000,- zou ik ook wel kunnen gebruiken.
Zoals in de reactie's staat dat velen hem niet hebben gekregen, ligt deze fout bij bax met het versturen van de nieuwsbrief?
Comment
-
Ik heb net even contact met Ruud gehad, onze marketingman.
Door een technische fout zijn er meer mensen die de nieuwsbrief niet gehad hebben. Dit is bekend geworden in het systeem en we kunnen zien wie hem niet gekregen heeft.
Op 18 juli verzenden we de nieuwsbrief opnieuw aan iedereen die hem niet gekregen heeft, om toch nog kans te maken op die 1000 euro!!!
Comment
-
Originally posted by Rick View PostDat inderdaad ja. We zullen er voor zorgen dat het aangegeven "ter waarde van" bedrag gehaald gaat worden, of in ieder geval er dicht bij in de buurt. Er moet alleen nog even worden uitgezocht hoe we dat precies gaan doen.
Comment
-
Dat klopt, maar de banner is wat lastiger aan te passen dan de tekst in de achtergrond op de productpagina. Of dit nog volledig wordt aangepast durf ik niet zo snel te zeggen, maar er is in ieder geval een rectificatie gemaakt op de homepage bij de nieuwsberichten.
Comment
Comment