Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nee al me gegevens zijn goed.. heb nog steeds zelfde e-mail adress.

Comment

• Ik kan je wel vinden in het systeem onder het mailadres waarmee je je op het forum geregistreerd hebt, dus ik ga het even doorspelen en er voor zorgen dat je alsnog een nieuwsbrief ontvangt. :)
      Zal waarschijnlijk maandag zijn.

Comment

• Okee, bedankt..

Ik hoop zoiezo dat ik hem voor vrijdag heb want daarna ben ik 2 weken niet beschikbaar...

Comment

• Ben 90% zeker dat het aankomende maandag geregeld wordt. ;)

Comment

• Ik heb hem ook nog niet mogen ontvangen zoals ik eerder vandaag zei, is er geen mogelijkheid om nieuwsbrieven te openen op bax shop zelf? Dat je ingelogt bent dat je de alle(of actuele) nieuwsbrieven kunt openen? Misschien handig mocht dit probleem zich vaker voordoen.

Comment

• Heb ik even overheen gelezen, mijn excuus. Heb ook dit even doorgestuurd.

Zal ook de tip even doorgeven.

Comment

• Rick, ik heb de mail zojuist binnen gekregen.

Comment

• Ik heb hem net ook ontvangen.

edit; wanneer wordt dit bekend gemaakt?

Comment

• zo snel mogelijk, ik denk naar het aantal aanmeldingen.

Comment

• Bij de cdj-350 staat: "de allernieuwste speler" dit is echter de cdj-850 nu is het wel zo dat deze tekst wel heeft geklopt omdat de cdj-350 eerder was dan de 850.

Comment

• Ik zie het niet staan? (Als het wel zo is, mag ik me schamen, want dergelijke dingen horen juist om dit soort redenen niet in productteksten gezet te worden - en ik heb de CDJ-350 geschreven :o )

Comment

• Het staat in de combinatie set van 2x cdj 350 en 1x djm 350 waar de actie nu over loopt.

Comment

• Die heb ik dan weer niet gedaan, maar aangepast, thx!

Comment

• Vandaag reactie teruggehad over de nieuwsbrieven, als het goed is heeft iedereen deze nu ontvangen. Zoniet, dan moet je nog even een brul geven.

Comment

• Niks gezegd ...

Comment

Working...
                                X