Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by --Djdave-- View Post
    dB Technologies Flexsys Live System luidsprekerset.

De link van de actieve speakers doet het niet.
    Aangepast!

Comment

• whoehe de 100 gehaald op naar de 200 :P

Comment

• Jongens, proberen jullie het offtopic gehalte een beetje te minderen? Op deze manier gaan we wel vlug aan die 200 pagina's geraken en dat is niet de bedoeling.

Comment

• Heb er weer één gevonden:

http://www.bax-shop.nl/rodec/bekijk-alle-producten.html

Dan bij de kleine tekst bij de Rodec MX 3000

Deze 19 inch professionele mixer wordt aangestuurd door een microprocessor. De MX-3000 heeft de beschikking over achht kanalen; zeven kanalen met meerdere ingangen en één gebalanceerd microfoonkanaal.

Comment

• Aangepast, bedankt. :)

Comment

• hey hier staat een klein foutje.
              Het program vermogen is 700 en peak is 1400.
              Passieve 18 inch subwoofer met een vermogen van 350 Watt RMS en een geluidsdruk van maximaal 127 dB. Met een frequentiebereik dat gaat tot 55 Hz geeft deze sub een volle lage sound.

gr.tom

Comment

• Aangepast, dank voor de melding.

Comment

• @ http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelef...t-details.html

HD 25-13 II: middelgrote gesloten ENG hoofdtelefoon - 600 Ohm - 3 meter stalen kabel

Ik denk dat bij deze 600 Ohm wat overdreven is qua weerstand, ik gok dat het 60 moet zijn.

Daarnaast vind ik een "stalen kabel" vs "kabel" vs "krulsnoer" (wat allemaal in het vergelijk stukje staat) ook niet echt eenduidig.

Ik vraag me nu af wat het verschil is tussen een kabel en een stalen kabel bij een headphone. :)

Edit: ook bij andere Sennheiser HD 25 koptelefoons staat die fout in dat stukje
                  Last edited by Kevin S; Monday-27-09-2010, 13:34.

Comment

• Die impedantie klopt gewoon ;) een stalen kabel is dan inderdaad een kabel met flexbel stalen omhulzing, een normale kabel is, tja, een normale kabel en een krulsnoer is een kabel met.... een krul erin :D

Comment

• Ok, my bad.. :D

Comment

• Ik heb er nog een:

Deze USB naar DMX Dongle van Showtec maakt het mogelijk DMX signalen om te zetten naar USB signalen. U kunt dus uw lichteffecten besturen met uw PC en DMX software.

Product:
                        Showtec USB to DMX Dongle

Algemeen:
                        De USB naar MX dongle van Showtec is een kleine maar eenvoudig te bedienen interface.

Comment

• Aangepast, dank voor de melding!

Comment

• je kan nu zelf het eindbedrag invoeren... nu kan ik iets bestellen wat samen 500 euro is maar ik kan invullen bij totaal inc. btw wat het bedrag is.. ik hoop dat je dan niet zo doorgevoert word dat ik dan 0,10ct invoer en dan 0,10ct betaal... als dat is kunnen jullie veel geld mislopen.

Comment

• Als wij een order binnen krijgen van 2x de CDJ-2000 voor 10 cent gaan we die ook echt niet uitleveren hoor ;)

Maar dat totaalbedrag is enkel ter inzage voor jezelf. Wij krijgen enkel de artikelnummers die je wilt bestellen door van de webshop in een ander systeem, en daar maken wij dan de uiteindelijke order mee.

Comment

• Waar kun je zelf een max. bedrag invullen? Over welke actie gaat dit?

Comment

Working...
                                X