Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Partysounddriveinn
    @t full effect is dat tegen mij gericht of niet?
    heb jij "40 fouten" gemeld??? je moet je niet meteen zo aangevallen voelen, daar komen nou on nodige irritaties van ;-)

Comment

Oke dan is het goed....

'Maarja hun willen een cd map dus laat ze zoeken is lachen toch :lol:

Comment

Ik ben nu wel van mening dat er sommige die cd tas niet gunnen, mensen doe gezellig. Dit is een fout meld topic en niet diegene afzeiken die fouten vinden.

Als beloning staat er gewoon een cd map tegen over, we spreken hier van een win - win situatie, bax blij de zoeker blij ;)

Mocht je tijdens het surften over bax-shop een fout(je) tegen komen, kan je die altijd hier plaatsen. Dat sommige daar de hele webshop voor doorspitten, graag. :D

Comment

Ik gun ze zo die cd tas met een doos mappen erbij haha..

heb er respect voor want ik zie de fouten geeneens haha :lol:

Comment

ik zie hier en daar wel eens een foutje en meld die ook.. maar om nou tot 3 uur snachts 40 fouten te beschrijven terwijl het gewoon goed is als je zegt dat er nergens producten staan van een bepaald merk...is dit net zo makkelijk... en van mij mogen ze die cd tas hebben hoor... als hun daar gelukkig van worden :mrgreen:

Comment

meestal zit bax onder de adviesprijs
              hier niet:

foutje of klopt dit?

Comment

zal wel niet aangezien ze gegarandeert de goedkoopste zijn ;-)

Comment

Originally posted by Vincent
                  aangepast, advies prijs klopte niet!

Comment

Zo alle fouten aangepast, wederom bedankt. Skyflash ook bij bedankt voor de B&K fouten, dit is inderdaad een fout in de database die in alles doorwerkt. Gaat voornamelijk om dit & tekentje.

Comment

• Update: Net met de ontwikkelaar gesproken van deze webshop en heeft de fout rondom B&K opgelost. In 1 keer 40 fouten verholpen :D

Comment

• Is JB-system een dochtermerk van Jb-Systems ?

Kortom: er staan 4 varianten van JB systems in... :roll:

Comment

• Originally posted by Citybeatz
                          Is JB-system een dochtermerk van Jb-Systems ?

Kortom: er staan 4 varianten van JB systems in... :roll:
                          is bax light & sound een merk?

Comment

• Het is niet echt een fout maar meer een vraag of opmerking..
                            Als je zoekt zie je een hele lijst met artikelen, vrij onoverzichtelijk.
                            zouden jullie dit ook om kunnen zetten naar foto's met beschrijving in plaats van zo'n grote lijst.

Comment

• Als iets wordt geproduceerd mag je, ben je zelf een "merk". Danwel niet een geregisteerd merk, maar toch naar mijn weten van de weinige economie lessen een merk ;). Hier kan Jochanan wel meer overzeggen, denk ik.

Van een lijst met beschrijving en foto? Wat bedoel je daarmee, als ik artikelen zoek, zie ik een foto + stukje beschrijving. Of bedoel je eerder dat je een pagina met merken + beschrijven (+logo) wou hebben?

Comment

• Originally posted by Citybeatz
                                Van een lijst met beschrijving en foto? Wat bedoel je daarmee, als ik artikelen zoek, zie ik een foto + stukje beschrijving. Of bedoel je eerder dat je een pagina met merken + beschrijven (+logo) wou hebben?
                                zoals alle andere catogorieen in de webshop en dat dan als lijst onder elkaar van de gevonden zoekresultaten.

Comment

Working...
                                X