Originally posted by Partysounddriveinn
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ik ben nu wel van mening dat er sommige die cd tas niet gunnen, mensen doe gezellig. Dit is een fout meld topic en niet diegene afzeiken die fouten vinden.
Als beloning staat er gewoon een cd map tegen over, we spreken hier van een win - win situatie, bax blij de zoeker blij ;)
Mocht je tijdens het surften over bax-shop een fout(je) tegen komen, kan je die altijd hier plaatsen. Dat sommige daar de hele webshop voor doorspitten, graag. :D
Comment
-
ik zie hier en daar wel eens een foutje en meld die ook.. maar om nou tot 3 uur snachts 40 fouten te beschrijven terwijl het gewoon goed is als je zegt dat er nergens producten staan van een bepaald merk...is dit net zo makkelijk... en van mij mogen ze die cd tas hebben hoor... als hun daar gelukkig van worden :mrgreen:
Comment
-
Als iets wordt geproduceerd mag je, ben je zelf een "merk". Danwel niet een geregisteerd merk, maar toch naar mijn weten van de weinige economie lessen een merk ;). Hier kan Jochanan wel meer overzeggen, denk ik.
Van een lijst met beschrijving en foto? Wat bedoel je daarmee, als ik artikelen zoek, zie ik een foto + stukje beschrijving. Of bedoel je eerder dat je een pagina met merken + beschrijven (+logo) wou hebben?
Comment
-
Originally posted by CitybeatzVan een lijst met beschrijving en foto? Wat bedoel je daarmee, als ik artikelen zoek, zie ik een foto + stukje beschrijving. Of bedoel je eerder dat je een pagina met merken + beschrijven (+logo) wou hebben?
Comment
Comment