Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het overzicht wordt regelmatig ververst, zegmaar.
    Productpagina's worden pas aan het eind van de dag er doorheen gejaagd, als jullie allemaal klaar zijn met shoppen in de webshop. ;)
    Iets met serverbelasting geloof ik, maar dat is meer Edwin zijn afdeling.

Comment

• En de prijzen van de clubmate's, zoals eerder aangegeven?

Comment

• Moet ik nog even naar kijken, wilde vandaag eerst een paar andere dingetjes doen. ;)

Comment

• De launchpad op de voorpagina linkt niet naar het product, maar naar de homepage.

Comment

• Klopt inderdaad, gaan we even doorsturen. ;)

Comment

• En ook de club mates zijn bijgewerkt.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                Iets met serverbelasting geloof ik, maar dat is meer Edwin zijn afdeling.
                Heeft inderdaad met de serverbelasting te maken, we werken veel met serverside caching in de webshop.
                Hierdoor kunnen we vrij hoge volumes draaien en toch de webshop snel houden voor jullie.
                Doordat productpagina's in de caching staan, kan het soms voorkomen dat er enige vertraging te zien is wanneer er bijvoorbeeld nieuwe productfoto's worden geplaatst.

Afgelopen nacht is er overigens een extra webserver bijgeplaatst om de snelheid er goed in te houden.

Comment

• http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/alle...t-details.html deze kan je opeens zien in de catogorie dj-mixers

Comment

• Is verplaatst, stond inderdaad verkeerd!

Comment

• Licht statief kopen? ♫ Niet-goed-geld-terug ♫ 3 jaar garantie ♫ Morgen in huis! ♫ Licht statieven koop je online bij Bax Music

Hieronder staat ineens een vaag product..? Ik weet niet of je die ook ziet.

Comment

• Ik zie hem ook hoor, is gewoon op de verkeerde plek neergezet.

Comment

• Aangepast, was een invoerfoutje van diegene die hem in de shop gezet heeft.

Comment

• Producten in de veiling worden altijd afgerond op hele euro's. Maar nu worden de neutrik kleur code ringen (normale prijs 30 cent) afgerond op 0 euro ;).

Comment

• Heb je helemaal gelijk in, maar het probleem is dat het invoeren van de producten in de veiling volledig geautomatiseerd is. ;) Er wordt dus automatisch een selectie gemaakt, dus ook van deze producten.

Maargoed, als jij zo'n ring voor 20 cent wilt hebben kan er wel wat geregeld worden hoor. :D

Ik zal het in ieder geval doorgeven.

Comment

• De X15-T fullrange luidspreker bevat een 12 inch woofer, die door de cross-over goed samenwerkt met de 2 inch titanium dome tweeter. De crossover zorgt er namelijk voor dat alleen de juiste frequenties naar de woofer of juist naar de tweeter gaan, zodat zij elk kunnen doen waar zij het best in zijn en zo samenwerken om voor u het beste geluid te verzorgen. De vier X-15B subwoofers nemen de lage frequenties op zich, de woofers de midden frequenties en de tweeter de hoge frequenties. Zo werkt de gehele set samen, zodat u uzelf kunt concentreren op het feest of toepassing zelf!

Zoekt u een complete luidsprekerset met een beperkt budget, maar wilt u wel een set met pit en basweergave? Dan moet deze X-Set Pro met liefst vier subwoofers zeker aan uw wensen voldoen!

Comment

Working...
                                X