Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by DJordy View Post
    http://www.bax-shop.nl/stroomkabels-...t-details.html

of het plaatje klopt niet of de tekst:p
    Geen idee eigenlijk. Ik heb heel die dB Technologies zooi ingevoerd maar je wil echt niet weten hoe weinig informatie die af en toe beschikbaar hebben, dat ik me bijna af zou vragen of ze nu eigenlijk zelf wel weten wat ze verkopen. Zal morgen wel een belletje richting Duitsland machen.

Comment

• Originally posted by Dj-Walter View Post
      http://www.bax-shop.nl/producten.html er staat nog Sinterklaas koopjes. Terwel de link naar kerst koopjes gaat.
      Daar is nog niet op gereageerd.

Comment

• Klopt. En dat komt ook vooral omdat ik (en meerderen met mij denk ik) nog een heel pakket aan werk hebben liggen.

Een beetje geduld, en alles komt goed.

Comment

• Even snel tussendoor aangepast, thanks!

Comment

• De langste variant van de CAB460-stroomverlengkabels: 20 meter kabellengte staat tot uw beschikking, om ook in de lastigste situaties stroom te kunnen bieden. Schuko male naar Schuko female, met beschermkapje.

Dus doe er verstandig aan en zorg dat je altijd genoeg verlengkabels bij hebt met voldoende capaciteit dus minimaal 2.5 kwadraats dikte.

Staat overigens bij alle verlengkabels van dat type..

Comment

• Aangezien ik het juiste topic niet meer kon vinden, doe ik het even hier.

Zijn de advertenties van BAX-SHOP al verminderd? Want bij mij lijkt het juist erger te worden.. Aangezien ik bij steeds meer websites advertenties krijg te zien. En aangezien ik voorlopig nog even niets wil kopen, heeft het voor mij weinig zin..

Comment

• Is men nog steeds mee bezig, om de hoeveelheid advertenties goed af te stemmen.

Comment

• Google ads is allemaal wel leuk, maar hij laat de advertenties zien van de websites die je al eens bezocht hebt.. In feite heeft dit juist geen zin omdat je die pagina's al kent. Het zou beter zijn als ze andere advertenties lieten zien die voor jou nieuw zijn..

Comment

• Specificaties:
                    - ideaal voor presentaties en kleine gigs
                    - perfecte DJ monitor
                    - 2 weg bas reflex actieve speaker
                    - 100W
                    - LF: 8" conus
                    - HF: 1" compression driver
                    - frequentie bereik 55Hz - 20kHz (-10dB)
                    - 3 audio ingangen
                    - euqalizer
                    - link out uitgang
                    - gewicht: 11 kg
                    - stroomverbruik 70W

Comment

• Zeer krachtige dB Technologies luidsprekerset bestaande uit twee 15 inch Arena Pro topkasten en maar liefst vier 18 inch subwoofers. Dit 15-218 systeem wordt geleverd inclusief versterkers en crossover.

de link die moet verwijzen naar de DSX 2040 crossover/controller werkt niet. Ik krijg een 404.

Comment

• Product:
                        Flyht Pro 19 inch doubledoor flightcase 8 HE professioneel

Algemeen:
                        19 inch professionele doubledoor flightcase met een inbouwhoogte van 8 HE gemaakt van 9 mm dik hout. Deze flightcase biedt ruimte voor 19 inch apparatuur zoals versterkers, equalizers, crossovers, afspeelapparatuur of DMX lichtsturingen. Uitermate geschikt voor mobiele DJ's, drive-in shows of verhuurbedrijven.

Specificaties:
                        - professionele 8 HE doubledoor 19 inch flightcase
                        - 9mm multiplex zwart flightcase hout
                        - zeer stevig afgewerkt met bolhoeken en aluminiumprofielen
                        - afneembare voor- & achterdeksels met slot bevestiging
                        - aan voor & achterzijde een rackrails voor inbouwbevestiging
                        - twee handvaten voor gemakkelijk transport
                        - eigen gewicht: 18.00 kg
                        - inbouwdiepte = 41 cm

Garantietermijn:
                        Op dit product krijgt u alleen garantie op fabrieksfouten, dus niet op kleine beschadigingen of krasjes.

Tips of opmerkingen over dit product:
                        - Let er bij flightcases goed op dat u de juiste hoogte neemt. Het is soms slim een iets grotere kist te nemen dan nodig is zodat u bij uitbreiding niet meteen een nieuwe kist hoeft te kopen. De ruimte die over is kunt u dan afdekken met een blindplaat.

Comment

• Ik zie gewoon 1 handvat op de foto zitten, ik mag toch wel aannemen dat dit tevens aan de andere zeide zo is.

Comment

• wat is het meervoud van handvat? handvatten

Comment

• Het is allebei goed.

Stukje van onzetaal.nl:

Handvaten en handvatten zijn allebei correct. Wel geven veel mensen de voorkeur aan handvatten, omdat dat vroeger de enige juiste vorm was. In het Witte Boekje (2006) en in Van Dale (2005) staan beide vormen, het Groene Boekje (2005) geeft alleen handvatten, maar op de website van de Nederlandse Taalunie wordt handvaten ook goedgekeurd.

Comment

• ja maar kijk je bij "flightcase onderdelen" staat er handvatten, mij lijkt dan doe alles het zelfde.

MVG
                                DJordy

Comment

Working...
                                X