ik geloof (zo niet, is dat te fixen) dat dit wel het geval is in de nieuwe shop..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ik ben van mening dat de zoekfunctie inderdaad verbetert kan worden,
Klein voorbeeldje als je zoekt op trefwoord: "cdj 800", krijg ik 26 resultaten. Slechts 1 daarvan zoek ik, een CDJ 800 speler. Nu is dit dat een vrij slecht voorbeeld. Soms krijg ik 10x zoveel resultaten :roll: . Dan is het zoeken in de resultaten, nja is dat de bedoeling?
Comment
-
Beide fouten wederom aangepast, mijn dank nogmaals. Bax light & sound is OEM geworden. Zoals waar wel meer naamloze producten onder vallen.
JB systems alias JB-systems c.q jb-system etc. etc zijn verwijderd. Overigens waren dit slechts enkele producten. In de nieuwe shop krijgen we een dropdown menu. Wellicht iets makkelijker.
De zoekfunctie krijgt zeker te weten een update, ik erger me daar ook kapot aan. Tevens wordt synoniemen zoeken aan de zoekmachine toegevoegd.
Nog meer fouten kom maar op!!!
Comment
-
mooi!
ja zoiets bedoelde ik ook
maar nog iets.. ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, heb het net wel geprobeerd maar dat bleek niet duidelijk genoeg.
andere sites zijn hier niet echt welkom maar ik zou dit alleen ter demonstratie voor de zoekresultaten;
www.JenH.nl dan daar iets zoeken, zie wat ik bedoel, iets in die richting..
Comment
-
Algemeen:Ja ja, zoals reed aangegeven
Center effect met hmi 575, 26 armen en 32 spiegels
Ik tel er toch maar 16 :D
En is hij nou op voorraad of niet? :wink:
Merk: stand.pl
Vraag en antwoord -> Nederlands, dan weer Engels, dan weer Nederlands..
Comment
-
Lijkt me niet echt logisch dat er 26 armen aan zouden zitten, met dan 32 spiegels... Heb in ieder geval nog geen centereffect gezien dat afwisselend 1 of 2 spiegels per arm plaatst. Ook zou je dan wat plaatsen op een paar van die armen over hebben. :P
Comment
-
Is dit geen onderdeel van 'Geluid'? Ik zou in ieder geval bij 'Geluid' kijken als ik zo'n ding zocht.. :wink:
Misschien apart webshop onderdeeltje voor zelfbouw invoegen?
'Geschik'
Gelden deze ook nog voor de januari-actie?
Comment
-
Over de december actie, ja deze gelden nog (zie homepage). December loopt door vanwege groot succes t/m 25 januari. Yes?
99,98% is de prijs die in de webshop staat de daadwerkelijke verkoopsprijs. Mocht een aanbieding nog niet zijn weggehaald heb jij volgens mij geluk en Bax pech. Voordeel van een webshop ;)
Verder heb ik alleen de "geschik" fout eruit gehaald, ook wil ik Rick bedanken voor de fouten die die vandaag heeft gemeld :) .
De andere laat ik even over aan de mensen van Bax
Comment
-
Kan altijd van pas komen. :)
Niet dat ik als een dolle hond de hele webshop aan't doorspitten ben, maar ik kijk wel eens naar de nieuwe producten (of iets dat ik zoek), gewoon omdat ik geïnteresseerd ben. :wink:
En dan zie ik soms wel 'ns een foutje staan :P
Zou trouwens wel leuk verjaardagscadeautje zijn :lol:
Comment
Comment