Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• roduct:
    Penn Elcom schotel, 110 x 100 mm, 1 Neutrik D

Algemeen:
    Deze zinken schotel is voorzien van een voorgeponst gat. Naar uw eigen wensen kunt u deze inbouwen en voorzien van een XLR D aansluiting. Dankzij de voorgeboorde gaten kunt u meteen aan de slag. De schotel zelf is ook voorzien van vier gaten met elk een diameter van 5 millimeter. De schotel is gemaakt van 1.2 millimeter dik staal en heeft een zinken kleur.

Specificaties:
    - schotel
    - geschikt voor 2 XLR D aansluitingen
    - materiaal: 1.2 mm staal
    - kleur: zink
    - afmetingen: 110 x 100 x 13 mm (BxDxH)
    - gewicht: 130 gr

Deze zinken schotel is voorzien van een voorgeponst gat. Naar uw eigen wensen kunt u deze inbouwen en voorzien van een XLR D aansluiting. Dankzij de voorgeboorde gaten kunt u meteen aan de slag.

Comment

• Daar is niks mis mee hoor, in die letter geven ze de grote van het gat in het plaatje aan.

Comment

• Maar dan moeten we natuurlijk wel de juiste aantallen opgeven.

Comment

• Jup, deze had ik toevallig besteld, op de foto staat ook maar dat er 1 gaatje in zit. In de tekst (wat dus verkeerd is) 2x:P

Comment

• Deze zinken schotel is voorzien van een voorgeponst gat. Naar uw eigen wensen kunt u deze inbouwen en voorzien van een XLR D aansluiting. Dankzij de voorgeboorde gaten kunt u meteen aan de slag.

Product:
            Penn Elcom schotel, 110 x 100 mm, 1 Neutrik D

Algemeen:
            Deze zinken schotel is voorzien van een voorgeponst gat. Naar uw eigen wensen kunt u deze inbouwen en voorzien van een XLR D aansluiting. Dankzij de voorgeboorde gaten kunt u meteen aan de slag. De schotel zelf is ook voorzien van vier gaten met elk een diameter van 5 millimeter. De schotel is gemaakt van 1.2 millimeter dik staal en heeft een zinken kleur.

Specificaties:
            - schotel
            - geschikt voor 1 D-size connectoren
            - materiaal: 1.2 mm staal
            - kleur: zink
            - afmetingen: 110 x 100 x 13 mm (BxDxH)
            - gewicht: 130 gr

Garantietermijn:
            Op dit product krijgt u alleen garantie op fabrieksfouten.

Tips of opmerkingen over dit product:
            - let op: de afbeelding wijkt af van de werkelijke kleur!

Volgens mij ziet zink er toch echt zo uit:P

Comment

• De meervoudsvorm heb ik aangepast, maar wat betreft de afbeelding niet. Kan tegenwoordig niet meer zo makkelijk spul uit het magazijn laten halen om te vergelijken aangezien ik daar nu een eindje vandaan zit. ;)

Comment

• misschien kan hardstyle hier uitsluitsel over geven?

Comment

• De kleur wijkt nauwelijks af, is ook gewoon zink kleurig, zoals je ze kent van de XLR chassis deeltjes.
                  Het is inderdaad slechts 1 gat wat erin zit. (goed voor mij dus^^)

Comment

• Aangepast.

Comment

• Schoteltje nog even erbij gepakt: de foto klopt gewoon, het enige wat er anders is, is dat de foto iets doffer is, terwijl de mijne iets glanst.

Comment

• De dB Technologies C-01 is een vergrendelbare stroomkabel om bijvoorbeeld een actieve luidspreker aan te kunnen sluiten. Geschikt voor een netspanning van 230V.

Deze staat ook in volop voordeel veiling.

- powercon naar euro female en zie foto

Comment

• Ben ik al eens achteraan geweest kan ik me herinneren, toen kon hij zo snel niet gevonden worden. Zal nog eens rondkijken hoe het nou precies zit want dit schiet ook niet op. ;)

[edit]
                          Is aangepast
                          Last edited by Rick; Tuesday-19-04-2011, 07:15.

Comment

• Het is niet echt een foutje, maar wel iets wat misschien handig is om te vermelden. Ik heb een Dap stroomverdeler gekocht en daarbij kabels, maar nu blijkt dat er kabels bij die stroomverdeler meegeleverd worden. Ik heb nu dus 6 kabels teveel gekocht voor niks.

Er zit ook een foutje in het mailsysteem. Ik kreeg maandag een mailtje dat de levertijd 17 weken was en dat ze niet meer op voorraad waren en gisteren kreeg ik een berichtje dat ze verzonden waren. Ik had dus de laatste die er nog was, terwijl ik maandag dacht sjit 17 weken dat is nogal een wachttijd.

Comment

• Deze DAP PS115 staat in de lijst Luidspreker 200,- tot 500,- terwijl hij €185,- kost

Comment

• Originally posted by Hardcoresymbol View Post
                                Het is niet echt een foutje, maar wel iets wat misschien handig is om te vermelden. Ik heb een Dap stroomverdeler gekocht en daarbij kabels, maar nu blijkt dat er kabels bij die stroomverdeler meegeleverd worden. Ik heb nu dus 6 kabels teveel gekocht voor niks.
                                Okee, welke kabels zitten er wel bij dan? Dan vermeld ik dat er gewoon bij. ;)
                                Er zit ook een foutje in het mailsysteem. Ik kreeg maandag een mailtje dat de levertijd 17 weken was en dat ze niet meer op voorraad waren en gisteren kreeg ik een berichtje dat ze verzonden waren. Ik had dus de laatste die er nog was, terwijl ik maandag dacht sjit 17 weken dat is nogal een wachttijd.
                                Dat is inderdaad apart, om welke product/producten ging het hier?

Comment

Working...
                                X