Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bij de K-112: gevoeligheid: 100dB/W/m
    K-115: gevoeligheid (volle ruimte): 96dB/W/m
    Zelfde vermogen, klopt dit SPL ook of zijn dit slechts natte vingers in de lucht gestoken en wat opschrijven?

Comment

• Gevoeligheid ligt precies gelijk (96dB full space).

De K-115 heeft echter een hogere belastbaarheid dankzij de grotere woofer, dus zal in theorie een hoger SPL kunnen halen.

Is dus bij de K-112 aangepast.

Comment

• Nog eentje gevonden:

- connectoren: euro male - schuko female en zie afbeelding, chuko female en powercon uit.
        In de volop voordeel veiling.

Comment

• Aangepast!

Comment

• Originally posted by Rick View Post
            Okee, welke kabels zitten er wel bij dan? Dan vermeld ik dat er gewoon bij. ;)
            Er zitten 9 euro male - female kabels bij van ong. 1 meter.

Comment

• Top, ga ik dat toevoegen, bedankt!

Comment

• Bij dit product heb ik mijn twijfels of er wel een 17 inch laptop in past.

Aan de rechtse kant zit een schroef voor de schanieren voor de deksel. Hierdoor moet je mega opletten of je laptop er niet tegen zit, anders heb je een redelijke kras op je laptop.. (wat een case toch juist moet tegen gaan..)

Ik weet niet of het een fout is, maar ik wil het gewoon even aangeven, zodat jullie weten hoe en wat.

Comment

• Je link werkt niet.:(

Comment

• Bescherm uw laptop optimaal met deze Laptop Case van Prodjuser! Deze flightcase beschermt uw 15 inch of 17 inch laptop nog beter tijdens het reizen dan een laptoptas!

Comment

• Bax ITA02 MKII 50mw groene DMX laser

Algemeen:
                      Het wordt steeds goedkoper om een leuke lasershow weg te kunnen geven. De ITA 04 is er het levende bewijs van! Deze groene 50mW laser vult een hele zaal met scherpe laserstralen.

Veelzijdige lichtshows met de ITA 02
                      Doordat de ITA 02 via DMX aan te sturen is, heeft u optimale controle over de laser.

Comment

• De 1e dag dan kan je niet zien hoeveel deelnemers :S

Comment

• Waarschijnlijk omdat er nog geen deelnemers zijn. :)

Comment

• Sinds wanneer heeft de QSC GX7 Versterker een Powercon aansluiting? En al mocht de Powercon verwart worden met de Speakon klopt de volgorde in het goede antwoord van de prijsvraag ook niet echt want de binding post's zitten na de Speakon. Misschien verklaart dit waarom er maar 11 goede inzendingen waren?

Comment

• Dat is inderdaad wel weinig, ik denk eerder dat deze 11 mensen het fout hebben en een aantal anderen het goed heeft.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                                Bij dit product heb ik mijn twijfels of er wel een 17 inch laptop in past.

Aan de rechtse kant zit een schroef voor de schanieren voor de deksel. Hierdoor moet je mega opletten of je laptop er niet tegen zit, anders heb je een redelijke kras op je laptop.. (wat een case toch juist moet tegen gaan..)
                                Je laptop gaat er overdwars in. ;)
                                En is voorzien van schuim, dat je nog kunt uitsnijden voor accessoires. Een flinke muis, audio interface, etc. etc.

Comment

Working...
                                X