Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De led afdeling is flink verbeterd. Nog wat foutjes maar daar wordt hopenlijk aan gewerkt.

Maar de scanners bijvoorbeeld, worden die nu op 2 plekken neergezet? De TSL-100 staat bijvoorbeeld bij de ledscanners en de TSL-200 staat bij de gewone scanners.

Misschien is het een idee om de LED lichteffect ook onder te verdelen? 12 pagina's is nogal veel met allemaal verschillende soorten lampen.
    Lichteffect kopen? ♫ Niet-goed-geld-terug ♫ 3 jaar garantie ♫ Morgen in huis! ♫ Lichteffecten koop je online bij Bax Music

Comment

• Op deze pagina is het begin de beschrijving in het nederlands over en na een paar zinnen gaat het over in het engels. Ook het lettertype is anders dan bij andere producten.

Linkje

Comment

• Originally posted by Rick View Post
        Voornamelijk decoratieve kunstplanten. Geen idee wanneer die worden ingevoerd, maar ik weet wel dat het Europalms gaat zijn als merk.
        Gaat bax-shop als intratuin verder?

Comment

• Originally posted by Rio View Post
          De led afdeling is flink verbeterd. Nog wat foutjes maar daar wordt hopenlijk aan gewerkt.
          Ben er al vanaf donderdag mee bezig. We moeten alles zorgvuldig afwegen. Want wat is nu een lichteffect? Is een scanner een lichteffect? Willen we ook dat klanten in de normale categorieën LED tegenkomen? Allemaal vraagstukken die we nog moeten behandelen, dus vandaar dat we nog druk bezig zijn om alles goed te organiseren. :)
          Maar de scanners bijvoorbeeld, worden die nu op 2 plekken neergezet? De TSL-100 staat bijvoorbeeld bij de ledscanners en de TSL-200 staat bij de gewone scanners.
          De LED-scanners moeten zowel bij LED scanner als bij de normale scanners komen te staan. Zelfde geldt voor movingheads, outdoor en lichteffecten. Ik moet alles sowieso nog eens grondig nalopen, momenteel ben ik bij de lichteffecten beland. ;)
          Misschien is het een idee om de LED lichteffect ook onder te verdelen? 12 pagina's is nogal veel met allemaal verschillende soorten lampen.
          http://www.bax-shop.nl/led-lichteffe...producten.html
          Hebben we over nagedacht, maar hoe wil je het gaan verdelen? Na de mushroom, derby, moonflower, flowerscan hou je nog steeds een grote categorie 'overig' over.
          Plus we zijn van mening dat mensen vaak eerst hun budget voor een lichteffect bepalen (of een prijs in gedachten hebben) en dan gaan kijken welk lichteffect er binnen past. Dan kom je al automatisch op een kleiner stuk van het assortiment uit. :)

Comment

• Originally posted by Hardcoresymbol View Post
            Op deze pagina is het begin de beschrijving in het nederlands over en na een paar zinnen gaat het over in het engels. Ook het lettertype is anders dan bij andere producten.

Linkje
            Gaan we op de 'to do' lijst zetten. ;)

Comment

Want wat is nu een lichteffect? Is een scanner een lichteffect? Willen we ook dat klanten in de normale categorieën LED tegenkomen?
              Ik vind een lichteffect iets dat zeker geen movinghead, scanners, sunstrip, par, stroboscoop, blinder, paneel of effect machine is. Dus bijna al het overige mag naar de lichteffecten.

Hebben we over nagedacht, maar hoe wil je het gaan verdelen? Na de mushroom, derby, moonflower, flowerscan hou je nog steeds een grote categorie 'overig' over.
              Die voorbeelden zijn al een een mooi begin, nog een paar effecten die een eigen categorie mogen hebben. (soms weet ik niet pressies de naam):

- http://www.bax-shop.nl/led-lichteffe...t-details.html
              -zwaailichten
              - http://www.bax-shop.nl/led-lichteffe...t-details.html
              - effecten die een discobal na doen. http://www.bax-shop.nl/lichteffecten...t-details.html
              -Van die water effecten. http://www.bax-shop.nl/led-lichteffe...rt=60&limit=15

Ik denk dat je dan een groot deel van de lading dekt. De rest kan dan in een groepje "overige".

Plus we zijn van mening dat mensen vaak eerst hun budget voor een lichteffect bepalen (of een prijs in gedachten hebben) en dan gaan kijken welk lichteffect er binnen past. Dan kom je al automatisch op een kleiner stuk van het assortiment uit. :)
              Als ik "als niets wetende klant" naar een bepaalt effect ga kijken bij bax wat ik bijvoorbeeld gezien heb in een andere webshop of een collega drivein show gezien heb en ik de prijzen wil vergelijken/bekijken, dan heb ik geen zin om 10 pagina's daar te kruisen. Okee dat wordt verkleint naar een pagina of 4, maar toch.

Als klanten niet weten wat ze willen kopen met hun budget, dan gaan ze toch wel naar allerlei verschillende categorieën kijken. Wat vinden ze leuk en wat niet. Zo hou je ze langer in de shop en vergroot je de kans dat zo nog iets anders leuks zien wat ze weer op hun verlanglijsje zetten/er bij kopen.

Ik zou trouwens bij de "normale" (niet led) lichteffecten ook zo'n verdeling maken.

Comment

• Als klanten niet weten wat ze willen kopen met hun budget
                bellen ze meestal de helpdesk of sturen ze een mailtje voor advies. ;)

We willen de producten eigenlijk snel bereikbaar maken voor klanten. Niet dat je eerst door een stuk of 5 submenu's moet gaan voordat je eindelijk eens bij een productenlijstje bent. En ook dat moeten we afwegen.

Verder stuur je een klant ook een bepaalde richting op wanneer je met submenu's gaat werken. Gaat een klant bij de moonflowers kijken, dan zou hij steeds weer terug moeten gaan als hij naar een derby, mushroom, flowerscan of zwaailicht wil kijken. Dan zetten we liever alles bij elkaar om te laten zien van; Kijk, deze lichteffecten hebben we allemaal, maak maar een keuze.

We willen overigens categorieën met 'overige' wat beperken omdat het een vrij weggestopte categorie is. Zodoende proberen we het nu op deze manier te spreiden, dusdanig dat je wel de keuze hebt uit een paar subgroepen, maar dat je niet eerst door een aantal menu's moet gaan.

Ik snap je beargumentering verder wel en ik waardeer het dat je meedenkt. ;)

Comment

bellen ze meestal de helpdesk of sturen ze een mailtje voor advies. ;)
                  Dat zou ik nooit doen, ik zou gewoon kijken wat er te krijgen is en als je er dan niet uitkom pas naar de helpdesk.

We willen de producten eigenlijk snel bereikbaar maken voor klanten. Niet dat je eerst door een stuk of 5 submenu's moet gaan voordat je eindelijk eens bij een productenlijstje bent.
                  Ik vind submenu's juist makkelijk, lekker alles overzichtelijk en geordend.

Verder stuur je een klant ook een bepaalde richting op wanneer je met submenu's gaat werken. Gaat een klant bij de moonflowers kijken, dan zou hij steeds weer terug moeten gaan als hij naar een derby, mushroom, flowerscan of zwaailicht wil kijken. Dan zetten we liever alles bij elkaar om te laten zien van; Kijk, deze lichteffecten hebben we allemaal, maak maar een keuze.
                  Je zou dan ook een aparte categorie kunnen maken met alles, en alles ook mooi onderverdelen.

We willen overigens categorieën met 'overige' wat beperken omdat het een vrij weggestopte.
                  Ben ik het mee eens, maar bijna alles is wel in een categorie te plaatsen, de overige groep is dan heel klein.
                  Last edited by Rio; Wednesday-11-05-2011, 13:41.

Comment

• Product:
                    JB Systems ASD CO 12 statiefadapter M12

De adapterbout is van het type M10

Overal waar M12 staat dient dus M10 te staan.

Ook het vermelden van de diameter van de adapterplaat is gewenst, dit is 118 mm.

Comment

• Is bij deze aangepast!

Comment

• Originally posted by TurboBooster View Post
                        Product:
                        JB Systems ASD CO 12 statiefadapter M12

De adapterbout is van het type M10

Overal waar M12 staat dient dus M10 te staan.

Ook het vermelden van de diameter van de adapterplaat is gewenst, dit is 118 mm.

Is bij deze aangepast!
                        @Rick: Dan ook graag de gehele tekst van het artikel controleren cq. bijwerken.

Comment

• Heb ik ook gedaan, maar staat vermoedelijk nog in de cache waardoor de veranderingen nog niet zichtbaar zijn. :)

Comment

• Bij de rcf art 312a staat: ingebouwde EQ en limiter. Maar hij heeft geen EQ volgens de website van rcf en op de afbeelding is die ook niet te vinden.
                            RCF ART 312-A MKIII koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Comment

• Aangepast! ;)

Comment

• Op de pagina van de Shure PGX-SM85 staat een verkeerde foto.

De vierde foto, die waarop enkel de microfoon staat, is een ander type dan de PGX.

Nog een foutje, op de movingheads pagina
                                Daar staat de Bax ERO 540 mini DMX LED movinghead, Maar bij het klikken erop komt er een foutmelding.
                                Last edited by SLGV; Saturday-14-05-2011, 16:30.

Comment

Working...
                                X