Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Volgens mij is er nog een foutje.
    Bij luidsprekers staat er een JBL SRX715 15 inch passieve fullrange luidspreker en een JBL SRX 715 professionele 15 inch luidspreker Volgens mij verder de zelfde speaker, alleen de prijs is anders???

Comment

• De Shure afbeelding heb ik aangepast. :)

Wat betreft de ERO 540, hier kon ik verder geen fouten of problemen bij ontdekken.

De JBL kwestie ga ik nog oppakken, lijkt me inderdaad dezelfde, maar dan 2x ingevoerd.

Comment

• De paginvan de ero werkt nu Ook weer bij mij.
        Eerst gaf due toch echt een foutmelding, maar misschien was het al opgelost.

Comment

• Niet een fout maar een opmerking. In het nieuws staat dat je afgemeld bent voor de nieuwsbrief. Betekent dat dan dat je geen nieuwsbrief mail krijgt?
          Mis nooit meer de laatste acties, prijsvragen en de beste aanbiedingen! Meld uzelf nu aan voor de nieuwsbrief van Bax Music en ontvang het laatste nieuws in uw mailbox!

Comment

• Originally posted by BDB lasershows View Post
            Niet een fout maar een opmerking. In het nieuws staat dat je afgemeld bent voor de nieuwsbrief. Betekent dat dan dat je geen nieuwsbrief mail krijgt?
            http://www.bax-shop.nl/klantenservic...euwsbrief.html
            dat weet ik niet maar ik wil graag weten hoe ik me IN kan schrijven voor deze nieuwsbrief.

Comment

• Dan druk je in de menubalk bovenin heel simpel op "nieuwsbrief".
              Mis nooit meer de laatste acties, prijsvragen en de beste aanbiedingen! Meld uzelf nu aan voor de nieuwsbrief van Bax Music en ontvang het laatste nieuws in uw mailbox!

Comment

Niet een fout maar een opmerking. In het nieuws staat dat je afgemeld bent voor de nieuwsbrief. Betekent dat dan dat je geen nieuwsbrief mail krijgt?
                Ik begrijp het niet helemaal, waar kom je dat tegen?

Comment

Dat was even een klein foutje, dat bericht kwam op onverklaarbare wijze ineens naar boven in de nieuwssectie.

Comment

• is duurder als normaal:
                    Showtec levert veel licht, veel mogelijkheden en veel LEDjes voor erg weinig geld. Deze chique LEDparren bieden u een lichtopbrengst van 1850 lux op 1 meter afstand, ideaal voor professionele toepassingen.

Comment

• Doorgegeven en is aangepast!

Comment

• Onder aan mn factuur stond : Kijk op Bax-shop.nl/veiling | iedere dag 30 nieuwe items! | Bied en profiteer!

Echter bestaat de /veiling pagina niet meer, die linkt meteen door naar de home pagina??

Comment

• meer een tip
                          bij de meeste Spiegelbollen staat wel een afmeeting van de bol in Diameter
                          maar er is geen aanduiding in gewicht..

BVB: de ADJ spiegebol van 150cm,
                          dit lijkt mij geen leuk balletje voor of om ergens aan een plafond tehangen, hier zal je (denk ik) toch wel met een gewicht van 30/40kg+ te maken hebben,

dus ook voor de anderen is hier weinig info over(ik heb er 4 bekeken)

gr

Comment

• Originally posted by SLGV View Post
                            Onder aan mn factuur stond : Kijk op Bax-shop.nl/veiling | iedere dag 30 nieuwe items! | Bied en profiteer!

Echter bestaat de /veiling pagina niet meer, die linkt meteen door naar de home pagina??
                            Werkt hier wel gewoon, misschien was er een klein storinkje op dat moment, probeer het nog eens?

Comment

• Originally posted by JONKIE_NL View Post
                              meer een tip
                              bij de meeste Spiegelbollen staat wel een afmeeting van de bol in Diameter
                              maar er is geen aanduiding in gewicht..

BVB: de ADJ spiegebol van 150cm,
                              dit lijkt mij geen leuk balletje voor of om ergens aan een plafond tehangen, hier zal je (denk ik) toch wel met een gewicht van 30/40kg+ te maken hebben,

dus ook voor de anderen is hier weinig info over(ik heb er 4 bekeken)

gr
                              Ga ik even oppakken met ADJ.

Comment

• Werkt nu hier ook weer gewoon. Vreemd das al de tweede keer dat ik hier een fout meld en als je het nakijkt het wel weer gewoon werkt.

Het werkte toen dus echt niet, hoop niet dat mijn geloofwaardigheid hieronder lijdt.. :wink:

Comment

Working...
                                X