Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Patrick Godschalk View Post
    Niet alles werkt met UTP ;) sterker nog, een hoop studio's hangen hun mixers gewoon via 4 ADAT-interfaces aan hun PC.
    Ja, doe ik met mijn Yamaha 01v nu ook en wil ik ook met de Yamaha 02R gaan doen. Maar toch kan je via die kaart je systeem niet aan je ´´netwerk´´ hangen. Dat staat trouwens ook bij de extra ingangen voor XLR b.v.

Comment

• Originally posted by DJordy View Post
      http://www.bax-shop.nl/scharnieren/p...t-details.html

Ik heb het product hier voor mij liggen, maar er zit geen schanier bij oid het enige wat het nu is is een stop want er je kan hem helemaal naar achter openklappen.

Ik had meer zoiets als dit http://www.penn-elcom.com/BigPic.asp...lidstays/P2597 verwacht/ nodig.
      De tweede foto werkt niet helaas. Was het artikel wel gestickers met ons artikelnummer en kwam dat overeen?

Je kunt het scharnier overigens altijd nog omruilen, dat is geen probleem.

Comment

• @ rick

en dan P2593 - P2597

Het artikel was ook niet gestickerd.
        Last edited by DJordy; Tuesday-07-06-2011, 10:28.

Comment

• Als ik het zo zie kloppen de foto en afmetingen wel, maar is de productomschrijving in de shop niet in orde, heb ik het zo goed?

(Aangezien het geen scharnier is, maar alleen een stop)

Comment

• ja dat is het precies rick het is alleen de stop. en ik had juist allebei nodig, schanier en stop.

@ rick zouden jullie http://www.penn-elcom.com/Print.asp?...93%20-%20P2597 ook kunnen leveren?

Zo ja wat is dan de lever datum?
            Last edited by DJordy; Tuesday-07-06-2011, 10:44.

Comment

• Diegene die jij aangeeft kunnen we niet terugvinden in onze catalogus.

Wel hebben we nog andere stopscharnieren in het assortiment. (met uitzondering van de twee onderste uiteraard, want die waren verkeerd, die ga ik zo aanpassen).

Comment

• Dat is dan jammer want ik zocht namelijk "volledig" inbouw materiaal voor een keyboard kist.
                Maar de producten die bij Penn Elcom op de site staan die kunnen jullie dus niet bestellen?

Ik heb ze ook nog niet bij een andere webshop gezien.

Comment

• Zal er eens iemand achteraan zetten om uit te zoeken of we die ergens vandaan kunnen toveren. ;)

Comment

• alvast bedankt.

Comment

• @ rick al meer bekend over het bestellen bij eventueel Penn elcom want die producten van de site van penn kunnen jullie toch ook leveren?

Comment

• Heb onze leverancier zelf maar even gemaild, maar nog geen reactie ontvangen.

Comment

• owke alvast bedankt. ik heb de onderdelen waarschijnlijk volgende week dinsdag nodig:P

Comment

• Waarom kan je nog steeds geen catalogussen makkelijk meebestellen door gewoon op de knop bestellen te drukken? (Die er dus nog niet staat)

Comment

• Ja, ik wilde ook wat catalogussen meebestellen dat kon dus niet. Ik heb het dus maar in mijn opmerkingen veld gezet, nu heb ik 4 bax-shop.nl magazines( dus GEEN catalogussen, die krijg je dus niet:().
                              Last edited by Guest; Wednesday-08-06-2011, 07:25.

Comment

• Wellicht niet echt een fout maar als jullie deze zin: "Voor 20:00 besteld, morgen in huis!"
                                op de site zetten moeten jullie het ook waar maken.

ik heb dit nu al een aantal keer gehad, en mijn werkgever ook.
                                Kunnen jullie dit niet beter een uurtje vervroegen zodat echt ook alle bestellingen die voor 19:00 zijn geplaatst dezelfde dag nog de deur uit kunnen?

Comment

Working...
                                X