Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aan de ene kant moet ik je natuurlijk gelijk geven dat het niet helemaal klopt dat die bestellingen niet op tijd kunnen worden uitgeleverd.

Kijk ik vanuit mijn persoonlijke beleving, dan is het altijd verstandig om je producten op tijd te bestellen. Dus bijvoorbeeld om 5u in plaats van 5 voor 8. ;)

Feit is wel dat we momenteel uit onze voegen barsten en het magazijn bijna op ontploffing staat, als je begrijpt wat ik bedoel. Echter, medio juli gaat het hele magazijngebeuren en de infrastructuur er achter naar het nieuwe gedeelte en dan hebben we tenminste de ruimte om producten goed weg te zetten, alles vanaf de grond opnieuw te organiseren en is er ook meer ruimte om rond te lopen. Dat creëert overzichtelijkheid, sneller werken, efficiënter producten zoeken en zal er uiteindelijk tot leiden dat we spullen sneller naar je toe kunnen brengen.

Maar interessanter om van jou te weten is:
    - waren de producten op voorraad?
    - is de bestelling tijdig verwerkt? (als je om 10 voor 8 bestelt kan het zijn dat de verwerking niet meer op tijd gebeurt)
    - welke betalings-optie gebruik je? Rembours kan snel de deur uit, maar iDeal kan een vertraging opleveren.

Comment

• Hoi Rick,

Ik heb inderdaad 10 voor 8 pas besteld, aan de late kant maar het is nog voor 8 uur hahaha ;)

Ik heb met ideal betaald en alle 2 de producten waren nog op voorraad (gaffa tape en showtec dj switch/dimmer)
      Dan word hij vandaag verstuurd, ook prima :D

Comment

• Dat pakket is al naar je onderweg hoor ik net van mijn collega. Dus die komt gewoon bij jou binnen vandaag.

Zending was ook gisteren al voorgemeld bij postNL (TNT).

Comment

• @ rick

heeft u al antwoord op uw e-mail?

Comment

• Nope. Ik wacht het nog een dagje af en anders vraag ik een van de helpdeskjongens of ze het willen overnemen en uit kunnen pluizen waar we ze vandaan kunnen halen.

Comment

• owke...

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                Dat pakket is al naar je onderweg hoor ik net van mijn collega. Dus die komt gewoon bij jou binnen vandaag.

Zending was ook gisteren al voorgemeld bij postNL (TNT).
                Wat raar dat ik dan geen mail met track en trace code heb ontvangen met dat het pakket is verzonden?
                Overigens heb ik de pakbon en factuur al wel digitaal ontvangen.

Comment

• En als we het over de duivel hebben... ;)

@DJordy, ik heb net een mailtje ontvangen van onze leverancier. De P2597Z (die je aangaf, maar geoptimaliseerd voor Penn Elcom profielen) kan ik je leveren voor 4.50 per stuk. Als je ze wilt bestellen, kun je het beste even een berichtje sturen dan zet ik ze voor je in bestelling. Ze liggen bij de leverancier op voorraad dus kunnen vermoedelijk voor dinsdag wel bij je binnen zijn.

Comment

• @ rick dan stuur ik jou straks een PM voor het bestellen.

De "gewone" versie is niet op voorraad of kan die niet geleverd worden?

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
                      Wellicht niet echt een fout maar als jullie deze zin: "Voor 20:00 besteld, morgen in huis!"
                      op de site zetten moeten jullie het ook waar maken.

ik heb dit nu al een aantal keer gehad, en mijn werkgever ook.
                      Kunnen jullie dit niet beter een uurtje vervroegen zodat echt ook alle bestellingen die voor 19:00 zijn geplaatst dezelfde dag nog de deur uit kunnen?
                      Af en toe heb ik ook wel eens een bestelling geplaatst om 10 voor acht, het is nog altijd zo geweest dat het de volgende dag bezorgt werdt (teminste dat de post ermee langs is geweest, als ik dan niet thuis ben om het aan te nemen kan bax er natuurlijk niets aan doen). Een keer was een artikel niet op voorraad, er is toen meteen aangegeven dat het ongeveer een week kon duren, 3 dagen later was het er.

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
                        Wat raar dat ik dan geen mail met track en trace code heb ontvangen met dat het pakket is verzonden?
                        Overigens heb ik de pakbon en factuur al wel digitaal ontvangen.
                        Die mail heb ik ook niet ontvangen, het pakket is wel al geleverd.

Comment

• Het pakket is bij mij ook geleverd nu.

Comment

• Opmerkingen over de track & trace codes hebben we meer ontvangen, gaan we uitpluizen.

Comment

• @ rick wat is je mail adres? dan stuurt mijn vader jou een email over het bestellen van die 2 stop schanieren en het retourneren van de 2 fouten stops die fout in de shop stonden.

Comment

• rick.vandevoorde [at] bax [streepje] shop [punt] nl

Comment

Working...
                                X