Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Stabiele betaalbare wind-up statief met een maximale hoogte van 4.00 meter en draagkracht van 85 kg. Wordt geleverd met T-bar. Deze prijs kwaliteits verhouding is uitstekend te noemen.
Ik heb soms als ik naar een afdeling ga, bijv: Flightcases & bags en dan klik op: flightcase bags, dan krijg ik een heel wit scherm, met alleen de 3 knopjes, voor het merk, de prijs ect. Ik heb dit vaak, maar ook in andere Categorieën.
In die tekst werd overigens bedoeld dat het gevoel van de jogwheel gelijk is aan die van de CDJ-1000, niet de grootte. Wel ben ik het met je eens dat dit wat duidelijker had mogen zijn, dus derhalve aangepast, wijzigingen zijn over een uurtje wel zichtbaar.
Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.
Of het een fout te noemen is, een sm1612 krijg je hier niet fatsoenlijk in dit is toch meer geschikt voor bijvoorbeeld een lite-4 of iets dergelijks.
Ook de Ledcommander van showtec past gewoon niet wellicht is het verstandig om de product beschrijving hier op aan te passen?
Comment