Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ook echt 1'tje

Comment

• Originally posted by ooto-drive-in View Post
      Typ maar eens bij Google in: Pioneer CDJ 1000 MK III.

Dan staat het aan de rechter kant bij de gesponsorde links.

Ik had het inderdaad van Google en dat had ik er even bij moeten zetten.

Comment

• Stabiele betaalbare wind-up statief met een maximale hoogte van 4.00 meter en draagkracht van 85 kg. Wordt geleverd met T-bar. Deze prijs kwaliteits verhouding is uitstekend te noemen.

Afbeelding 2 en 3: error file

Comment

• Ik krijg de melding hier niet, zijn er verder mensen met de melding?

Comment

• Het is al aangepast denk ik, ik krijg de melding nu ook niet meer.

De prijs is ook met €0,05 naar beneden gegaan...

Comment

• Dan denk ik dat het te maken heeft gehad met caching omdat het product is aangepast.

Comment

• Ik heb soms als ik naar een afdeling ga, bijv: Flightcases & bags en dan klik op: flightcase bags, dan krijg ik een heel wit scherm, met alleen de 3 knopjes, voor het merk, de prijs ect. Ik heb dit vaak, maar ook in andere Categorieën.

Comment

• Dit is een bekend probleem =) Refreshen zou dat moeten verhelpen.

Comment

• Ik refresh het vaak, maar heeft geen zin. Ik wacht altijd een tijdje, en probeer het opnieuw..

Comment

• En weer een fout:

Bij de cdj 400 staat dit:
                      11.5*cm*jog*wiel*gelijk*aan*de*CDJ*1000*met*maar*l iefst*zes*verschillende*stel*standen
                      en bij de cdj 1000 staat dit:
                      jog wiel grote: 206.0 mm
                      het klopt niet omdat hij niet gelijk is aan het jogwheel van de 1000

Comment

• Aangepast.

Comment

• Zo dat is snel!

EDIT: Het staat er nog steeds. EDIT
                          Last edited by Guest; Tuesday-13-04-2010, 22:35.

Comment

• Altijd =)

In die tekst werd overigens bedoeld dat het gevoel van de jogwheel gelijk is aan die van de CDJ-1000, niet de grootte. Wel ben ik het met je eens dat dit wat duidelijker had mogen zijn, dus derhalve aangepast, wijzigingen zijn over een uurtje wel zichtbaar.

Comment

• Aha. Vandaar dat het er nu nog staat.
                              Last edited by Guest; Tuesday-13-04-2010, 22:39.

Comment

• Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Of het een fout te noemen is, een sm1612 krijg je hier niet fatsoenlijk in dit is toch meer geschikt voor bijvoorbeeld een lite-4 of iets dergelijks.
                                Ook de Ledcommander van showtec past gewoon niet wellicht is het verstandig om de product beschrijving hier op aan te passen?

Comment

Working...
                                X