Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is dan precies het probleem met de kist? Geen ruimte voor aansluitingen, niet goed te bevestigen, of iets anders?

Comment

• Hij is net niet hoog genoeg, dus een 1612 of led-commander past gewoon net niet je komt net 1,5 a 2 cm tekort, of je moet het kistje gaan verbouwen maar dat lijkt me niet de bedoeling.

Comment

• Neem ik even mee voor zaterdag, misschien eens kijken wat er dan zoal allemaal wel inpast.

Comment

• Originally posted by Partysounddriveinn View Post

Of het een fout te noemen is, een sm1612 krijg je hier niet fatsoenlijk in dit is toch meer geschikt voor bijvoorbeeld een lite-4 of iets dergelijks.
          De lite-4 en cosoorten hebben de DMX / stroom / bulgin / noem-maar-op aansluitingen aan de achterzijde zitten. Ik betwijfel dus of deze wel passen...

Lite 4 4-kanaals DMX licht sturing
          Lite power 4 controller

Comment

• Staat nog allemaal op voorraad, als dat zaterdag nog zo is zal ik er even naar kijken. :)

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
              De lite-4 en cosoorten hebben de DMX / stroom / bulgin / noem-maar-op aansluitingen aan de achterzijde zitten. Ik betwijfel dus of deze wel passen...
              Bij mij zit er een lite-4 zonder probleem in dat kan ik aantonen :p
              Heb namelijk speciaal de panelen van koffer verwisseld ;)

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                Staat nog allemaal op voorraad, als dat zaterdag nog zo is zal ik er even naar kijken. :)
                Wordt even uitgesteld naar maandag, dan ga ik zoveel mogelijk 19 inch controllers in dat kistje proberen te krijgen. ;)

Comment

• Sinds wanneer werk jij op maandag? :)

Comment

• Sinds ik 30 april t/m 1 mei naar Barcelona ga omdat ik een prijsvraag gewonnen heb en de zaterdag dan moet inhalen en dat morgen mooi uitkomt omdat ik toch aanwezig moet zijn voor de filters.

Duuussss, iemand nog foutjes te rapporteren? ;)

Comment

• Ja, ik heb nog een fout: als dit de goede prijs is kan je net zo goed een nieuwe mixer kopen.

Comment

• Vraag ik morgen even na.

Comment

• Is goed. Vind je €700 ook niet veel voor een kanaalfader?

Comment

• 700 lijkt me wat overdreven, maar nogsteeds zijn losse onderdelen erg duur. Men wil dan ook liever dat je een nieuwe mixer koopt in plaats van de oude te repareren...

Er zijn overigens merken die ooit pech hadden door hun eigen bouwkwaliteit. Werden er dan nieuwe mixers ontworpen en gelanceerd, dan werden ze niet zo gek veel verkocht, omdat de meeste mixers het nog prima deden! Volgens mij was dit bij Dateq het geval, maar pin me er niet op vast.

Comment

• De meeste pioneer fadertjes van de DJM 600 kosten €19,95:

DJM 600 main fader

Van de DJM 800 ligt de prijs van een fader tussen de €59,95 en de €69,95.
                              Ik heb dus een flauw vermoeden dat die prijs een beetje aan de hoge kant is...

Hier alle onderdelen van Pioneer, moet je even merk Pioneer selecteren en dan selecteren op prijs ;).
                              Last edited by rick1993; Monday-19-04-2010, 08:15.

Comment

• Wordt nu aangepast, wijziging is over een uurtje zichtbaar.

Comment

Working...
                                X