Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bij deze : http://www.bax-shop.nl/vloeistoffen/...t-details.html rookvloestof staat in de tekst een link naar geurvloeistof alleen je komt in plaats van bij geurvloeistof uit bij lampen..

Comment

• Link is inderdaad niet helemaal correct. Zal deze morgen ook gelijk even meenemen.

Comment

• zozo wat werk te doen haha

Comment

• Houdt me van de straat.

Anders nog iets?

Comment

• Alles tot en met hier is weer bijgewerkt. Iemand nog iets anders gevonden?

Comment

• Ik weet niet of het een echte fout is.

Product:
              Dura truss system, 2 windups met 2 x 1,5m Truss, Max. 135kg

Specificaties:
              - High Tech, Portable Triangle Steel Truss system
              - Extremely strong for heavier loads of lighting (No sagging)
              - Quick Release pins for easy assembly (no need for clamps)
              - Mounting holes to bolt lighting directly to truss
              - Easy to assemble and take down
              - Truss diameter: 16mm
              - minimal hight: 1,47cm
              - diameter folded: ca. 12cm
              - Max weight (evenly distributed): 100 kg
              - Max hight: 3,0 m

Comment

• Is inderdaad een fout, heb ik aangepast naar 100 kg.

Comment

• Of je het een fout kunt noemen weet ik niet, maar de indigo 4500 staat alleen in de categorie led effecten, en niet in de categorie movingheads..

Comment

• Heb hem daar ook bij gezet, bedankt!

Comment

• Flightcase onderdeel kopen? ♫ Niet-goed-geld-terug ♫ 3 jaar garantie ♫ Morgen in huis! ♫ Flightcase onderdelen koop je online bij Bax Music

Onder de plaatjes zie je tekst met links, alleen die horen er toch niet..?

Comment

• Geen idee, of die linkjes daar bewust geplaatst zijn, heb het even doorgespeeld.

Comment

• Originally posted by casefan View Post
                          Volgens mij kloppen de prijzen van de producten uit de ALVA winactie ook niet helemaal.

129.50 voor een 15cm midi naar LED ding..

Ik denk dat er 12.95 bedoelt wordt (Zelfde fout bij de 35cm versie btw.)

Ik denk ik meld het maar even. :grin:
                          De prijzen in de shop zijn in ieder geval aangepast, voor de prijsvraag wordt nog een passende oplossing gezocht, maar dat zal in ieder geval in het voordeel van de winnaars uitpakken.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                            De prijzen in de shop zijn in ieder geval aangepast, voor de prijsvraag wordt nog een passende oplossing gezocht, maar dat zal in ieder geval in het voordeel van de winnaars uitpakken.
                            Hoezo in het voordeel van de winnaars? Ik snap hem nu even niet

Comment

• Winnaars zullen wel iets anders / duurders (er bij) krijgen denk ik..

Comment

• Dat inderdaad ja. We zullen er voor zorgen dat het aangegeven "ter waarde van" bedrag gehaald gaat worden, of in ieder geval er dicht bij in de buurt. Er moet alleen nog even worden uitgezocht hoe we dat precies gaan doen.

Comment

Working...
                                X