Er staat vandaag op een vakje in de veiling geen product (huidig bod is ook €0,-).
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by rick1993 View PostEr staat vandaag op een vakje in de veiling geen product (huidig bod is ook €0,-).
Hier stond eerst een op=op product, maar dat was net gisteren verkocht, dus dit moest worden aangepast.
Comment
-
Hier is de product tekst heel anders met de titel:
DAP flightcase voor de Sunstrip Active, afgewerkt met metalen bolhoeken, handgrepen en wielen. Vervoer uw Sunstrip met alle gemak en veiligheid!
---
Zie hier de tekst:
Licht & effect-bescherming kopen? ♫ Niet-goed-geld-terug ♫ 3 jaar garantie ♫ Morgen in huis! ♫ Licht & effect-bescherming koop je online bij Bax Music
---
DAP flightcase voor de Star Sky Pro 6x4m, afgewerkt met metalen bolhoeken, handgrepen en wielen. Vervoer uw Star Sky Pro met alle gemak en veiligheid!
Comment
-
Originally posted by Fiegel5 View PostWat ik raar vind, bij de contest over die led lampjes. Daar kan je bij vraag 1 2 juiste antwoorden invullen volgens de productomschrijving.
Comment
-
-
Wat ik denk dat de oorzaak is:
Dat script kan niet alle mails tegelijk verzenden, dat doet hij één voor één. Mijn achternaam begint met een D, misschien dat het script de mails verzend op volgorde van de achternaam (beginnend voor in het alfabet)?
Ik heb hem trouwens om 9:20 gekregen.
Comment
Comment