Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er staat vandaag op een vakje in de veiling geen product (huidig bod is ook €0,-).

Comment

• Doorgegeven, bedankt.

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
        Er staat vandaag op een vakje in de veiling geen product (huidig bod is ook €0,-).
        Dat heeft er zo ongeveer 30 seconden gestaan, wel oplettend!
        Hier stond eerst een op=op product, maar dat was net gisteren verkocht, dus dit moest worden aangepast.

Comment

• En bij de veiling vandaag stond er ook nog eerst een denon controller vanaf 10 euro bieden. ik was zo blij en hoopte dat niemand ging bieden! maar helaas is hij weg.

Comment

• Wat ik raar vind, bij de contest over die led lampjes. Daar kan je bij vraag 1 2 juiste antwoorden invullen volgens de productomschrijving.

Comment

• Doorgespeeld, kom hier zaterdag waarschijnlijk op terug aangezien ik morgen een hele dag op pad ben.

Comment

• Hier is de product tekst heel anders met de titel:

DAP flightcase voor de Sunstrip Active, afgewerkt met metalen bolhoeken, handgrepen en wielen. Vervoer uw Sunstrip met alle gemak en veiligheid!

---
                Zie hier de tekst:

---
                DAP flightcase voor de Star Sky Pro 6x4m, afgewerkt met metalen bolhoeken, handgrepen en wielen. Vervoer uw Star Sky Pro met alle gemak en veiligheid!

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                  Hier is de product tekst heel anders met de titel:
                  Nu niet meer.

Comment

• Originally posted by Fiegel5 View Post
                    Wat ik raar vind, bij de contest over die led lampjes. Daar kan je bij vraag 1 2 juiste antwoorden invullen volgens de productomschrijving.
                    Terugkomend hierop, volgens Alva is maar 1 van de antwoorden de juiste. Hint; je moet niet teveel doordenken, maar puur de mogelijke antwoorden doorlezen.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                      Op 18 juli verzenden we de nieuwsbrief opnieuw aan iedereen die hem niet gekregen heeft, om toch nog kans te maken op die 1000 euro!!!
                      Ik heb hem vandaag gekregen ;)
                      Last edited by rick1993; Saturday-17-07-2010, 10:46.

Comment

• Nou ik heb hem weer niet gekregen..

En eerst kreeg ik altijd wel gewoon die nieuwsbrieven enzo..

En ben gewoon klant..

Comment

• Heb je in de loop der tijd een ander e-mailadres genomen o.i.d? Of zijn er misschien andere gegevens veranderd waardoor deze wellicht niet in je mailbox terechtkomt? En heb je je spambox al uitgekamd?

Comment

• Ook hier niet ontvangen, normaal krijg ik alle mails in mijn inbox en niet in de spam box.
                            Al mijn gegevens kloppen, want order mails krijg ik wel gewoon.

Comment

• Wat ik denk dat de oorzaak is:

Dat script kan niet alle mails tegelijk verzenden, dat doet hij één voor één. Mijn achternaam begint met een D, misschien dat het script de mails verzend op volgorde van de achternaam (beginnend voor in het alfabet)?

Ik heb hem trouwens om 9:20 gekregen.

Comment

• Ik sta met een p en heb hem om 9:48 ontvangen.

Comment

Working...
                                X