Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Was me ook al opgevallen, heb het al doorgegeven. :)

Comment

• Ik heb een schoonheidsfoutje gevonden:
      Op de pagina van de referenties, meteen de 1e regel:
      ID&T en Q-dance - Levering decoratieverlichting voor dancefeesten zoals In-controll, Exclusive Zany & QBase

De naam van dit, overigens schitterende hardstyle-feest, is
      In Qontrol

Niet dat dit van groot belang is voor Bax-shop, maar het viel me gewoon op ;)

Comment

• Ik heb ook geen idee hoe oud die referenties al zijn, kan het wel eens navragen. :D

Comment

• Weet niet of dat een fout is? Je ziet alleen op de home de Bax-Shop top15 producten. Als je naar een andere pagina gaat zie je dit niet.

Comment

• Dat hoort zo :-)

Comment

• Ook nog een bij de Omnitronic BX-1150 subsoofer, Er staat 400 watt rms, maar van zon omnitronic verwacht je dat echt niet en verder staat er ook niks bij tips en opmerkingen over het product, mij lijkt het dat hij 400 watt max. is. Dat geld ook bij de Omnitronic BX-1850 subwoofer, er staat 600 watt rms maar ik denk toch 600 watt max en er staat niks van bij bij tips of opmerkingen.

Comment

• Dat is dan geen fout, maar een vermoeden van jou.
                De kans is immers erg groot dat het rendement van die woofers erg laag is en er dus veel vermogen nodig is om die kastjes goed aan het werk te zetten.

Comment

• De tekst die er staat klopt. En volgens de specs is het rendement inderdaad erg laag: 97 dB(SPL) @ 1W 1m

Comment

• oke... nja maar wat verwachtje van een subje van 60 euro... als je het mij vraagt niet veel... maar oke dan is het voor het 60 euro subje 400 watt rms.

Comment

• Ik heb er nog 1: Als je googled op "djm 400" dan staat er dat ze bij bax nog op vooraad zijn. Maar ze zijn uit het arsortiment.

Comment

• Zal het even doorgeven, dank voor de melding.

Comment

• Oké graag gedaan. Waarom is hij er eigenlijk uit?

Comment

• http://www.bax-shop.nl/projectie-sch...t-details.html

Bij deze advertentie staat in de tekst dat het gaat om een 18 inch scherm dit moet 180 inch zijn :)

Comment

• Ik zie het niet staan.

Comment

• zie ook dat het niet in de advertentie zelf staat.

http://www.bax-shop.nl/projectie-sch...producten.html

en dan de tekst lezen die onder staat

DMT projectiescherm 180 inch 4:3 elektrische bediening

daar staat namelijk:

Dit projectiescherm van DMT heeft een diagonaal van 18 inch en is uitgerust met hoge kwaliteit schermen en een rolmechanisme dat een perfect hangend beeld garandeert, onder alle omstandigheden!

Comment

Working...
                                X