Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er zijn continu prijsveranderingen gaande in de shop, is niet direct te relateren aan een bepaalde oorzaak.

Comment

• Originally posted by DJordy View Post
      en waarom worden de led tubes van ADJ niet goedkoper gemaakt want als je gaat googleen kom je voor 6 euro goedkoper uit als bij bax. Ik denk dat sommige dan het niet de moeite waard vinden om een mail te sturen met dat hij ergens anders goedkoper is maar gewoon daar bestellen.
      Tja, als wij niet op de hoogte gesteld worden bestaat natuurlijk de kans dat we het zelf niet tegenkomen op het internet. ;)

Is aangepast!

Comment

• Originally posted by Rick View Post
        Tja, als wij niet op de hoogte gesteld worden bestaat natuurlijk de kans dat we het zelf niet tegenkomen op het internet. ;)

Is aangepast!
        ik heb hier zo'n mail in me inbox staan:P

MVG
        DJ Jordy

Comment

• Ik ben het daar niet mee eens.
          Ik bestel toch liever alleen bij bax mijn spullen.
          Ook omdat ik daar beter bij bekend ben, hun goede service verlenen en zij het voor dezelfde prijs kunnen aanbieden, dus waarom niet?

Comment

• liever voor een paar eurotjes meer bij bax, dan bij een andere webshop. Bax is ook al laagste prijs garantie, dus je zult er heel veel vinden waar het duurder is. Bax vertrouw ik ook meer in het verzenden, de producten worden goed verpakt in airplus zakjes! En ook een super service! Dat is me wel een paar euro meer waard hoor. het zal top zijn als het dan ook echt goedkoper was!

Comment

• maar voor 6 euro verschil koop ik dan toch liever iets anders want dat hebben de meeste shops tegenwoordig dat je het ergens goedkoper vind dat het daar dan ook goedkoper word, maar bijna iedere shop levert ook nog de volgende dag.

Comment

• Nog een fout in de group buy, het zijn de ion isp 04 in plaats van de ips 04.

Comment

• Hehe, slordig foutje... is gefixt!

Comment

• Normaal kost deze ION Desk Rocker monitoren € 59,-
                    Dat moet toch zijn in de buy:

Normaal kosten deze ION desk rocker monitoren € 59,- ?

Comment

• Wordt aangepast! Is een standaard template, meestal gaan er producten per stuk in de Group Buy. ;) Dan wordt er hier vaak overheen gekeken.

Comment

• ah oke...

over de group buy gesproken, ik ben wel benieuwd wat er volgende keer in komt te staan... :mrgreen:

Comment

• Vrijdag 12.00 uur ga je erachter komen.
                          Tot die tijd kan je nog met een leuk voordeel een setje desktop monitoren kopen :)

Comment

• De 25+ zijn al behaald in ieder geval, toch een behoorlijke korting van bijna 50%...

Comment

• ja dat zie ik nu pas :mrgreen: haha leuk die bax group buy!

Comment

• alle kanalen zijn uigerust met 40A triacs voor een betere betrouwbaarheid
                                Lekker betrouwbaar om 9200 watt op een kanaal te zetten ;)

Tevens klopt de titel ook niet helemaal, tenminste; op het plaatje is duidelijk te zien dat het hier om een dimmer/switchpack gaat.

Comment

Working...
                                X