Originally posted by Rio
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by ooto-drive-in View PostSinds wanneer heeft de QSC GX7 Versterker een Powercon aansluiting? En al mocht de Powercon verwart worden met de Speakon klopt de volgorde in het goede antwoord van de prijsvraag ook niet echt want de binding post's zitten na de Speakon. Misschien verklaart dit waarom er maar 11 goede inzendingen waren?
Maarrrrr Bax zou Bax niet zijn als we dat niet gewoon eerlijk toegeven en dat we een passend alternatief hiervoor vinden.
In overleg gaan we met de volgende prijsvraag gewoon wat extra producten weggeven, om het recht te zetten. :)
Comment
-
Deze lamp heeft maar een levensduur van 1000 uur volgens de verpakking.
Showtec halogeenlamp met een E27 lampvoet. Deze lamp heeft een wattage van 75W op een spanning van 230V en een levensduur van ongeveer 1000 uur. Het betreft hier de spot versie, er is tevens ook een flood versie verkrijgbaar.
En waarschijnlijk ook de flood variant!
Comment
-
Geen Fout, meer een aanmerking!
De JB Systems vlieg-oog M10
is dit een stuk prijs of een partij prijs?
ik zou in beide gevallen dat sowieso even vermelden bij het product
Comment
-
Deze tas beschermt uw speaker- en lichtstatieven tegen de meeste invloeden van buitenaf. Zo blijven uw statieven netjes en kunt u een strakke show wegzetten.
deze is een beetje onduidelijk,
Product:
JB Systems BAG-STAND voor speaker- en lichtstatieven
Algemeen:
Deze tas zorgt er voor dat uw speaker- en lichtstatieven beschermd worden tegen krassen en deuken. Zo blijven ze netjes en toonbaar, wat een deel van uw show uit kan maken. Dankzij het sterke nylon waar de tas van gemaakt is wordt het goed beschermd tegen invloeden van buitenaf.
Specificaties:
- sterke tassen voor speaker- en lichtstatieven
- perfect geschikt voor de SS-58, SS-AIR, LS-64 en andere statieven met vergelijkbare afmetingen
- afmetingen: 1380 x 110 x 200 mm
Garantietermijn:
Op dit product krijgt u 1 jaar garantie.
Tips of opmerkingen over dit product:
- geschikt voor bijvoorbeeld de JB Systems LS-64. Let op: er kan maar 1 statief in deze tas!
Comment
-
Originally posted by Rio View PostDeze lamp heeft maar een levensduur van 1000 uur volgens de verpakking.
Showtec halogeenlamp met een E27 lampvoet. Deze lamp heeft een wattage van 75W op een spanning van 230V en een levensduur van ongeveer 1000 uur. Het betreft hier de spot versie, er is tevens ook een flood versie verkrijgbaar.
En waarschijnlijk ook de flood variant!
Nog steeds niet aangepast?
Comment
-
geen fout, meer zo van....okeej en wat kunnen we verwachten:P
gaat op het tabje decoratie planten
dus zoals eerder vernoemd, wat kunnen we verwachten? bonzai-boompjes? of plastic palmbomen, en kunst gras?
Comment
-
Ik vind 't best irritant dat heel de verlichtings pagina een andere indeling heeft gekregen..
Maar (ik) krijg hier een soort bug in de pagina's bij de scanners: http://www.bax-shop.nl/scanners/beki...rt=15&limit=15
Ik kan bijv. de JB Systems The Winner niet zien, Martin SCX500 etc. Is dit ook bij andere?
Comment
-
Ik zie de Winner er wel tussen staan, SCX'jes ook.
Verder ben ik vanaf Donderdag al bezig om de complete LED verlichting categorie opnieuw in te delen. Vooral omdat er tegenwoordig om de haverklap iets in LED uitkomt en halogeen langzaam aan het 'uitsterven' is.
Comment
Comment