Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dat zijn twee verschillende stekker blokken,
    1 = 3polig CEE,
    en de anderen gewoon Schuko...

Comment

• oeps over het hoofd gezien:P

Comment

• Originally posted by Rio View Post
        Het is gewoon gek dat een zwarte meer kost, meestal is het andersom.
        Is inmiddels aangepast.

Comment

• Al het nodige tot aan hier weer aangepast. ;)

Originally posted by SLGV View Post
          Niet echt een fout, maar meer iets wat ik toch wel mis.

Volgens mij zijn er nog een flink aantal (showtec) producten welke niet in de webshop staan. Levert bax niet alles, of is dit gewoon niet toegevoegd?
          Ik denk dat deze zeker een nuttige toevoeging zijn. Verder zie ik wel harting barren, breakouts en dimmers maar geen harting 16p multi's. Ook vindt ik het assortiment CEE materiaal erg mager. Er staat nu enkel een 16A oude versie, en een 32A male in.
          Terugkomend hierop, we kunnen die producten uiteraard wel leveren. Maar het kost ongelofelijk veel werk om alle losse kleine producten in te voeren. We proberen ons momenteel vooral te richten op de wat grotere, nieuwe producten.

Over een paar dagen zijn er 3 extra copywriters die hier gaan beginnen, dus die kunnen dit misschien wel gaan oppakken. ;)

Comment

• Bij deze case: klik staan een aantal foutjes.

Handgrepen
            volledig

Comment

• Fixxed!

Comment

• Ik weet niet of het een echte fout is, maar waarom heeft de (B-Stock) American DJ dynofog de zelfde prijs, als een nieuwe?

Comment

• Er staat op deze pagina: http://www.bax-shop.nl/19-inch-plate...t-details.html een foto van een 3U afdekplaat met 24 gaten terwijl er in de tekst stat dat het om 1U met 12 gaten gaat.

Comment

• Product:
                    Prodjuser 1U XLR-12 metalen chassis paneel voor 12 XLR

Algemeen:
                    Dit metalen chassis paneel is 1U hoog, en heeft twaalf gaten voor even zoveel XLR's. De plaat is 19 inch, zodat deze in iedere 19 inch flightcase past. Ook geschikt voor installatieracks.

Specificaties:
                    - 19", 1HE
                    - metaal

Garantietermijn:
                    Op dit product krijgt u alleen garantie op fabrieksfouten, dus niet op kleine krasjes of beschadigingen.

Tips of opmerkingen over dit product:
                    - let op: afbeelding toont 3HE versie
                    - Prodjuser cases en accessoires worden gemaakt met Penn Elcom materiaal!

Comment

• -

Comment

• - gebalanceerde XLR en jack connectoren
                        Die zie ik er echt niet op zitten hoor :)
                        Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Comment

• Aangepast. Hiermee werd bedoeld dat je dat via een break-out kunt bereiken, maar kan verwarrend overkomen inderdaad.

Comment

• Ja kijk, dat snap ik wel. Maar bij verschillende kaarten staat ook dit: Ook zijn deze kaarten ideaal om uw digitale mixer aan de laatste digitale netwerken te hangen. Dat geld voor de kaarten met UTP ja maar niet voor deze. Als deze tekst is bij de kaarten volgens mij gekopieerd en geplakt.

Comment

• Originally posted by Dj-Walter View Post
                              Ja kijk, dat snap ik wel. Maar bij verschillende kaarten staat ook dit: Ook zijn deze kaarten ideaal om uw digitale mixer aan de laatste digitale netwerken te hangen. Dat geld voor de kaarten met UTP ja maar niet voor deze. Als deze tekst is bij de kaarten volgens mij gekopieerd en geplakt.
                              Niet alles werkt met UTP ;) sterker nog, een hoop studio's hangen hun mixers gewoon via 4 ADAT-interfaces aan hun PC.

Comment

• Gebruik deze Penn Elcom D0593z dekselstop naast standaard scharnieren en het deksel van uw flightcase blijft openstaan zonder helemaal naar achteren te slaan. Zo kunt u gemakkelijk het deksel weer sluiten na gebruik.

Ik heb het product hier voor mij liggen, maar er zit geen schanier bij oid het enige wat het nu is is een stop want er je kan hem helemaal naar achter openklappen.

Ik had meer zoiets als dit http://www.penn-elcom.com/BigPic.asp...lidstays/P2597 verwacht/ nodig.

Comment

Working...
                                X