Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eurotruss/American DJ truss brug no.3

Opmerking in Rood Gekleurd

Specificaties:
    - max. hoogte 4 m
    - max. gewicht 150 kg - gewicht van de truss
    - 2x DJ ST-132 windup statief (let op: niet TUV gekeurd)
    - 2x FD33 eurotruss driehoek 2 m
    - 2x adapter voor ST-132 & ST-157
    - incl. alle benodigde koppelingen

Garantietermijn:
    Op dit product krijgt u 1 jaar garantie

Tips of opmerkingen over dit product:
    - de ideale set voor een drive-in show die veilig en professioneel wil werken

Vrij apart dat een "niet gekeurd" product wordt gepresenteerd als het ideale veilige product!

Comment

• Hiermee wordt bedoeld dat de ST-132 binnen deze prijsklasse de ideale optie is én dat hij ook veilig is omdat hij verschillende beveiligingen aan boord heeft en superstabiel staat.

De constructie is echter hetzelfde als de Eurolift ES-160 meen ik. (Kost dan ook bijna 3x zoveel omdat hij TUV-gekeurd is)

Maar je kunt het op twee manieren opvatten natuurlijk...

Comment

• @ rick heb je de mail ontvangen? van mijn vader?

Comment

• Yes, heb ik zaterdag ook al een reactie op verstuurd, maar helaas nog niets op terug ontvangen. ;)

Comment

• Heel logisch...

Prijs is op aanvraag, maar d'r staat een prijs bij..

De ideale installatie voor horecagelegenheden waar het in het weekend wel iets harder mag. Vier topkasten plus versterker en een actieve subwoofer. Meer heeft u toch niet nodig?

Comment

• Daar ga ik even achteraan want volgens mij heeft alleen de sub een prijs en de rest niet. ;)

Comment

• En mijn vermoeden ook gelijk bevestigd, is gefixt. :)

Comment

• @rick de stops in de show heten nog steeds stopschanieren:p

Comment

• Als je bij de Showtec complete LED par set incl. sturing & bekabeling (zwart) pagina bekijkt en klikt op de link naar de losse LED-parren dan kom je uit op pagina 404

Comment

• Originally posted by DJordy View Post
                      @rick de stops in de show heten nog steeds stopschanieren:p
                      Heb ze bij deze allemaal inbouwstops genoemd. Diegenen die wel echt scharnieren hebben laat ik gewoon staan. ;)

Als je bij de Showtec complete LED par set incl. sturing & bekabeling (zwart) pagina bekijkt en klikt op de link naar de losse LED-parren dan kom je uit op pagina 404
                      Gefixt!

Comment

• Tijd om over te stappen op LED met deze complete sets. Vier LEDparren, een controller en bijgeleverde kabels moeten u vast kunnen overtuigen om in de wereld van LED te stappen!

Verkeerde categorie

Comment

• Heb door de hele categorie-lijst gescrolld maar zie hem niet staan bij een andere categorie dan 'conventionele lichtsets' ;)

Comment

• Dan is de categorie naam niet goed want er staan ook led producten tussen. want conventioneel is met de 300 watt lampen enzz

Comment

• We hebben bewust besloten om dit soort LED-verlichting ook onder conventioneel te zetten.

Dit omdat je meestal onderscheid maakt tussen twee soorten verlichting:
                              - conventioneel (spots, statisch licht, aan/uit)
                              - intelligent (bewegend, gemotoriseerd)

Omdat we LED-verlichting ook onder de aandacht willen brengen als alternatief voor normale parren én omdat we LED-spots en -parren niet in een loos hoekje willen duwen brengen we het daar onder.

Zodoende. :)

Comment

• Waarom zit er tussen deze en deze led parren zo'n groot prijsverschil? Mij lijkt alleen de kleur anders?!

Comment

Working...
                                X