Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Omdat alle lichteffecten bij één zijn gevoegd, (dus alle prijzen), doen redelijk wat links het niet meer bij de voorraad / update pagina.

Comment

• @ rick zou jij zo kunnen zien hoe het staat met mijn stop schanieren?

Comment

• Originally posted by Dj funkey View Post
        Waarom zit er tussen deze en deze led parren zo'n groot prijsverschil? Mij lijkt alleen de kleur anders?!
        Die gaat op de 'to do' lijst.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
          Omdat alle lichteffecten bij één zijn gevoegd, (dus alle prijzen), doen redelijk wat links het niet meer bij de voorraad / update pagina.
          Hoe bedoel je dat precies? Heb je een linkje?

Comment

• Originally posted by DJordy View Post
            @ rick zou jij zo kunnen zien hoe het staat met mijn stop schanieren?
            Zijn gisteren bij ons binnengekomen, maar vermoedelijk nog niet verzonden omdat er gisteren weer een stel pakketten niet verzonden konden worden. Komen naar alle waarschijnlijkheid dinsdag bij je binnen!

Comment

• De "Anderen kochten ook bij dit product:" catagorie wordt zo wel heel vervelend.
              Deze speciale filter is gemaakt voor allerhande LEDparren. Met behulp van deze filter wordt de aanblik van deze fixtures niet alleen beter, het zorgt ook voor een betere kleurenmenging en grotere afstralingshoek.

Comment

• De DAP MC-15 speakers staan op de webshop vermeld als 3-weg maar ik heb net naar een paar gekeken die bij jullie zijn bestelt, maar die zijn volgens mij toch echt 2-weg??

Comment

• Originally posted by Rio View Post
                  De "Anderen kochten ook bij dit product:" catagorie wordt zo wel heel vervelend.
                  http://www.bax-shop.nl/led-optiek/am...t-details.html
                  Zie het inderdaad, aardig waslijstje. Ga ik eens doorsturen.

Comment

• Originally posted by Joshuax8 View Post
                    De DAP MC-15 speakers staan op de webshop vermeld als 3-weg maar ik heb net naar een paar gekeken die bij jullie zijn bestelt, maar die zijn volgens mij toch echt 2-weg??
                    Aangepast. Zit naar mijn weten inderdaad alleen een piëzo met hoorn in voor het hoog.

Comment

• Waarom staat dit product: http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html in; ''uit assortiment''? Als het product net nieuw is? Moet ie niet in bestelling staan?

Comment

• Weet niet wat de reden daar van is, misschien omdat hij nog lang niet geleverd gaat worden o.i.d.

Comment

• Foutje?

Comment

• Ik weet niet of het echt een fout is maar TNT is nu toch NL post geworden?
                            Wellicht dat dit nog veranderd moet worden (met name op het mailtje wat je krijgt als er een pakket is verzonden)

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
                              Ik weet niet of het echt een fout is maar TNT is nu toch NL post geworden?
                              Wellicht dat dit nog veranderd moet worden (met name op het mailtje wat je krijgt als er een pakket is verzonden)
                              Ja inderdaat zat ik ook al aan te denken. (het is post NL)

Ik weet niet of het een fout is op de zite maar bij die decoratie planten staat er nog niets in kan dat kloppen ? (gewoon een vraagje)

Comment

• Decoratieplanten moet nog worden opgevuld met Europalms. Kunnen we wel leveren, maar moet iemand binnenkort mee aan de slag.

Comment

Working...
                                X