Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by yobotje View Post
    Foutje?

Werkt hier gewoon normaal, wellicht is er een prijswijziging doorgevoerd.

Ik weet niet of het echt een fout is maar TNT is nu toch NL post geworden?
    Klopt. Dus we moeten alle teksten binnenkort weer aanpassen..

Comment

• Originally posted by Rick View Post
      Die gaat op de 'to do' lijst.

Is hier al meer over bekend?

Comment

• Deze staat tussen de subwoofers inplaats van de topkasten. http://www.bax-shop.nl/passieve-subw...t-details.html

Comment

• In de webshop staan allemaal hele mooie hoezen voor JBL speakers Behalve net die ene die ik zoek (hoes voor JBL MRX-512m ) Is deze gewoon nog niet toegevoegd, of bestaat hier geen hoes voor? Er staan er wel voor de MRX515 maar die is te vierkant, mischien dat die voor de SRX-712m past, maar dat weet ik niet? (kan dat eventueel worden nagekeken?? )

Comment

• Originally posted by Dj funkey View Post
            Is hier al meer over bekend?
            Prijzen zijn rechtgetrokken.

Deze staat tussen de subwoofers inplaats van de topkasten. http://www.bax-shop.nl/passieve-subw...t-details.html
            Verkast!

In de webshop staan allemaal hele mooie hoezen voor JBL speakers Behalve net die ene die ik zoek (hoes voor JBL MRX-512m ) Is deze gewoon nog niet toegevoegd, of bestaat hier geen hoes voor? Er staan er wel voor de MRX515 maar die is te vierkant, mischien dat die voor de SRX-712m past, maar dat weet ik niet? (kan dat eventueel worden nagekeken??
            Kunnen we gewoon leveren, is een speciale hoes voor beschikbaar (JBL af fabriek). Die zou 45 euro gaan kosten.
            Ik zie overigens dat de afbeeldingen e.d. niet tot nauwelijks toegevoegd zijn dus dat ga ik in de loop van de dag even fixen, zal hem dan ook gelijk in de shop toevoegen voor je.

Comment

• En bij deze: JBL MRX 512M luidsprekerhoes

Comment

• Staat in de B stock maar heeft geen korting?

Comment

• Aangepast, dank!

Comment

• Oogboutset M10 voor de Arena 12 en Arena 15 van dB Technologies. Set van vier zware TE-oogbouten om uw luidspreker veilig en stevig te kunnen ophangen.

De afbeeldingen wijken van elkaar af:p

Comment

• Fixed!

Comment

• Procab CAB460 schuko male - schuko female

10 Meter
                        15 Meter

beide even duur!

Comment

• De inkoopprijs ook. ;) Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. :mrgreen:

Comment

• @ rick

op de foto staan de schuko females met België'se aardpen is dat ook bij deze? want dat is zo wel verwarrend.

Comment

• Zit geen aardepen in. Toch moeten alle Procab teksten nog eens nagelopen worden sowieso. ;)

Comment

• Bij de Behringer DI 800 DI box, bestaand uit 8 DI boxen in 1, staat op een paar plaatsen dat er 4 DI boxen in 1 behuizing zitten. Vermoedelijk is er tekst overgenomen van de Behringer DI 4000 DI box, die wel uit 4 DI's in 1 behuizing bestaat.
                                Nog een vraagje van mijn kant: Is de DI 800 ook actief? Dat staat er niet bij namelijk.

Comment

Working...
                                X