Wat is daar verkeerd aan? Is een combinatiefilmpje.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
1. de link bij American DJ MyDmx voor de gratis software is niet up to date, de link verwijst naar een software versie uit 2008
hier de link voor de software versie uit augustus 2011 >http://www.americandj.com/pdffiles/American%20DJ.zip<
2. bij Elation DMX Partner handheld DMX recorder/player staat "- password beveilige record mogelijkheid" moet dat niet "- password beveiligde record mogelijkheid"
3. Bij Elation DMX Operator I DMX lichtsturing staat "- 12 individuele fixture kanalen - optimale bediening tot 12 intilligene fixtures tot 16 DMX kanalen" dat zou denk ik intelligente moeten zijn.
4. bij Eurolite DMX Operator 192-kanaals lichtsturing staat "- 19" in te bouwen (3 eenheden)"
misschien netter om hier HE of U van te maken.
5. bijna geen een van de links "klik hier om de handleiding te bekijken" werkt vooral bij elation dmx controller
6. bij JB Systems SM-1612 DMX controller staat "- DMX Polariteitkeuzeschakelaar"
volgens mij zijn dat minimaal 2 woorden!
7. bij Showtec Lite 8 Pro DMX lichtsturing staat "- signle, mix of in sequence mode" dat zou singel moeten zijn.
8. bij Elation DMX Operator PRO DMX lichtsturing staat "- step/mix/sequence functie voro shows"
dat moet voor zijn neem ik aan.
9. de LSC MINIM Lighting Control console product info is volledig in engels..
Comment
-
Originally posted by JONKIE_NL View Post1. de link bij American DJ MyDmx voor de gratis software is niet up to date, de link verwijst naar een software versie uit 2008
hier de link voor de software versie uit augustus 2011 >http://www.americandj.com/pdffiles/American%20DJ.zip<
2. bij Elation DMX Partner handheld DMX recorder/player staat "- password beveilige record mogelijkheid" moet dat niet "- password beveiligde record mogelijkheid"
3. Bij Elation DMX Operator I DMX lichtsturing staat "- 12 individuele fixture kanalen - optimale bediening tot 12 intilligene fixtures tot 16 DMX kanalen" dat zou denk ik intelligente moeten zijn.
4. bij Eurolite DMX Operator 192-kanaals lichtsturing staat "- 19" in te bouwen (3 eenheden)"
misschien netter om hier HE of U van te maken.
5. bijna geen een van de links "klik hier om de handleiding te bekijken" werkt vooral bij elation dmx controller
6. bij JB Systems SM-1612 DMX controller staat "- DMX Polariteitkeuzeschakelaar"
volgens mij zijn dat minimaal 2 woorden!
7. bij Showtec Lite 8 Pro DMX lichtsturing staat "- signle, mix of in sequence mode" dat zou singel moeten zijn.
8. bij Elation DMX Operator PRO DMX lichtsturing staat "- step/mix/sequence functie voro shows"
dat moet voor zijn neem ik aan.
9. de LSC MINIM Lighting Control console product info is volledig in engels..
De engelse tekst ga ik nu niet vertalen, kost me te veel tijd en ik denk niet dat hij op het lijstje 'meest verkochte producten' staat.. ;) Gaat op de stapel.
Comment
-
Specificaties:
- vermogen: 400 watt RMS en 1600 Watt piek
- 15 inch woofer
- ingebouwde limiter
- ingebouwde versterker
- stevige handvatten zijn de zijkanten
- vuil en water bestendige lak
- vier gebalanceerde XLR ingangen
- twee gebalanceerde XLR ingangen
- phase schakelaar
- elektronisch crossover
- frequentiebereik: 40 tot 250 hz
- 35mm pole mount voor gebruik van een tussenpaal
- gewicht: 27.39 kilo
- afmetingen 444.5 x 520.7 x 520.7 mm
op deze pagina;
Comment
-
Originally posted by DJ Lars View PostHallo Rick,
Ik vind het best raar waarom de Berhinger Eurolive B212D'tjes van prijs zijn verhoogd.
Ik heb een aantal site's (winkels) waar ze gewoon nog 189 en 199 zijn.
Comment
-
-
We proberen as good as it gets mee te gaan met de laagste prijs die beschikbaar is. Het is echter wel zo dat sommige prijzen echt zo laag zijn dat we onszelf in de vingers snijden. Vaak gaat het dan om tijdelijke massa-aanbiedingen. Als je ziet hoeveel aanvragen we dagelijks krijgen, kunnen we meestal wel meegaan met de prijs. Echter, als we voor elk klein verschil de prijzen continu aan moeten passen, wordt daar veel te veel tijd aan besteed.
Zodoende worden kleine prijsverschillen niet zo snel aangepast, grotere prijsverschillen indien mogelijk wel. Continu worden er steekproeven gehouden bij de meest bekende concurrenten zodat we de prijzen gelijk kunnen zetten. Dus we doen ons best. ;)
Comment
Comment