Moet 1 jaar zijn, aangepast.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Kijk eens naar de link:
http://www.bax-shop.nl/koopjes-kelder/showtec-/-eurolite-dj-switch-6-aan/uit-switcher-palletactie/product-details.html
Comment
-
Zojuist een bestelling geplaatst.
Ik heb gekozen om de bestelling op te halen.
Ik heb wel de bestelling direct afgerekend middels iDEAL, vervolgens krijg ik de melding: Na ontvangst van uw betaling, wordt de bestelling verzonden!
Vervolgens staat er bij het overzicht: Verzendadres: ... (gevolgd door mijn adres) ...
Iets daar onder staat dan: Vervoerder: GEEN (ophalen bij Bax in Goes).
Dus moet ik nu WEL of NIET mijn producten ophalen?
Comment
-
Ophalen.
Als ik kies om het op te halen dan krijg ik ook altijd een mail dat de bestelling verzonden is, niet naar kijken, je bestelling zal klaar staan in de shop en als je het zeker wil weten even bellen met de helpdesk of even roepen op de chat tijdens de kantoor uren.
Comment
-
Check altijd de pakbon om de status te controleren. Ik zie op je pakbon dat hij netjes via iDeal is betaald en hij wordt af magazijn klaargelegd. Je krijgt een belletje als hij klaar ligt, zal waarschijnlijk vandaag zijn. :)
Stel dat je er om wilt komen en je hebt nog niets gehoord, doe dan even een belletje richting helpdesk zodat je zeker weet dat je bestelling klaar ligt.
Comment
-
Zoals ik weet hebben ze de Chat offline gehaald, omdat het geen meerwaarde had.
We hebben tegenwoordig een FAQ, die we aan de hand van een geavanceerd zoeksysteem (en diverse zoekresultaten) gaan uitbreiden en optimaliseren. Op die manier willen we onze klanten zo vlug mogelijk de juiste informatie tonen waar ze naar op zoek zijn, zonder dat ze complete mails hoeven te tikken, een chat hoeven op te starten of te hoeven bellen.
Dit geldt voornamelijk voor de standaard vragen en hiermee kunnen klanten ook buiten onze openingstijden een antwoord krijgen op hun vraag.
We willen klanten dus graag eerst naar de FAQ sturen om hun vraag zo snel mogelijk en volledig mogelijk te kunnen beantwoorden, indien dat niet het resultaat geeft dat ze zoeken kunnen ze via één van onze communicatiemiddelen met ons contact opnemen. Probeer het maar eens uit. :)
Comment
-
denk dat ik nog een fout heb gevonden of toch zeer goedkoop dan http://www.bax-shop.nl/19-inch-plate...entilatie.html
Comment
-
Van de specs bij de Showtec XB X-ray Wave klopt niet veel.
Specificaties:
- Showtec X-Ray Wave DMX LED Effect
- speciale lichtgevende behuizing
- lichtbron: 3 high-power 3W LED's 2x9 watt RGB leds
- 2 rode, 2 groene en 2 blauwe LED voor RGB kleurenmixing
- DMX besturing via 4 DMX-kanalen
- dekking: 135°
- ingebouwde automatische programma's via DMX of Master/Slave
- ingebouwde geluidsgestuurde programma's via Master/Slave of DMX Geluidsgestuurd kan je niet via dmx oproepen.
- power link: doorlinken naar maximaal 37 andere units Dat is er helemaal niet.
- stroomverbruik: 24W
- geschat aantal branduren: 30.000 uren!
- stroomvoorziening: 100 - 240V / 50 - 60Hz
- afmetingen: 305 x 258 x 325 mm
- gewicht: 2.4 kg
Comment
Comment