Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by JanPetersen View Post
    Op de home page van BAX staat dat de ''American DJ Snowflurry sneeuwmachine met 5L sneeuwfloeistof'' €55 kost. Maar als ik er op klik staat op de productpagina dat die nog maar €44 kost!
    Dank, wordt aangepast!

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
      Op de home page van BAX staat dat de ''American DJ Snowflurry sneeuwmachine met 5L sneeuwfloeistof'' €55 kost. Maar als ik er op klik staat op de productpagina dat die nog maar €44 kost!
      Originally posted by Jasper View Post
      Dank, wordt aangepast!
      Inmiddels is het omgedraait. Op de voorpagina staat nu dat hij €44,- kost, en de productpagina staat nu op €55,-

Wellicht een foutje in de ondelinge communicatie? ;)

[edit] ergens anders kwam ik ook de link van €44,- tegen (magazijnopruiming) en hierin linkt hij hem naar deze terwijl de hoofdpagina linkt naar deze.
      Last edited by Greendiek; Monday-23-01-2012, 13:22.

Comment

• Inderdaad een typisch gevalletje van foutje in de onderlinge communicatie.

Het verschil in die twee Snowflurry's zit 'em in de vloeistof ;).

Comment

• Ik vind de 11e foto op deze pagina er erg merkwaardig uitzien.

Zie: http://www.bax-shop.nl/truss/statief...rt=15&limit=15

Comment

• Ik zie niet precies wat je bedoelt, kun je wat concreter zijn? Merk/type?

Comment

• Naar beneden scrollen en je komt er vanzelf!

Comment

• Betreft de sub DVA s09 van DB : http://www.bax-shop.nl/actieve-subwo...t-details.html

Er staat levertijd 2 tot 4 werkdagen maar dit klopt niet, er zou moeten staan niet bekend.

Ik heb ze 3 dagen geleden besteld en betaald en nu kreeg ik een mail dat ze nog niet weten wanneer ze leverbaar zijn, als het is zoals bij de flexy band die ik eerder had besteld dan zal ik even tijd moeten hebben, na 5 weken waren de flexys nog niet binnen en dan heb ik ze maar afgezegd, nu was bax slimmer want ik kon ze niet betalen bij levering ik moest ze vooruit betalen.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                  Ik zie niet precies wat je bedoelt, kun je wat concreter zijn? Merk/type?
                  Gaat om: Statief adapter voor Eurolift ES-350

foto'tje:

Comment

• Ik kan sinds kort geen revieuws meer bekijken. Ligt dit aan mijn pc of zijn jullie hier nog mee bezig?

Comment

• Nu je het zegt ik kan ook geen revieuws meer zien, dus het ligt niet aan je pc.

Comment

• Dan moet je ook wel op ''Revieuws'' klikken! Zie onderin deze foto:

edit: Dit omdat er (weer) een nieuw design is op de bax site!

Comment

• nog niet zolang geleden moest je nergens op klikken, dus dat zal veranderd zijn.

Comment

• /flauwegrap

Er staat win een iPod.... moet dat anno 2012 geen iPad zijn :-)

Comment

• Klein foutje gevonden in de shop:

Staat nog voor 20:00 besteld, moet neem ik aan 22:00 zijn.

edit: nog 1 gevonden:
                              Last edited by DJordy; Wednesday-22-02-2012, 12:10.

Comment

• Op alle productpagina's staat de tekst: Altijd de laagste prijsgrarantie
                                r teveel...

Comment

Working...
                                X