Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen fout!

Ik zie nu dat er bij Geluid & Recording/PA Mixers een tabje is "19" mixers" op deze pagina staan na genoeg alleen DJ mixers,

maar als je naar DJ-Gear & Effects/DJ Mixer dan is er eigenlijk geen optie om te sorteren op "19" mixer, DJ mixers 2-3-4 kanaals, en of Battle mixers" bij een webshop van onze oosterburen is dit al voor gesorteerd, wat opzich best fijn werk, misschien iets om mee te doen of niet!?

Voorbeeld:

in iedergeval mij viel dit op!

Comment

• Originally posted by Mol View Post
      Betreft de sub DVA s09 van DB : http://www.bax-shop.nl/actieve-subwo...t-details.html

Er staat levertijd 2 tot 4 werkdagen maar dit klopt niet, er zou moeten staan niet bekend.

Ik heb ze 3 dagen geleden besteld en betaald en nu kreeg ik een mail dat ze nog niet weten wanneer ze leverbaar zijn, als het is zoals bij de flexy band die ik eerder had besteld dan zal ik even tijd moeten hebben, na 5 weken waren de flexys nog niet binnen en dan heb ik ze maar afgezegd, nu was bax slimmer want ik kon ze niet betalen bij levering ik moest ze vooruit betalen.
      Even mezelf quoten.
      Ik kreeg antwoord op mijn mail naar bax wat betreft de levertijd die vermeld staat op de website, er staat 2 tot 4 dagen maar ik wacht nu al een kleine 14 dagen op de DB speakers, omwille van software problemen kan bax de 2 tot 4 dagen niet aanpassen en ze proberen het zo vlug mogelijk op te lossen.

PS: mijn speakers mag ik ergens volgende week verwachten, ze zijn nu op weg naar bax.

Comment

• Dacht, wat een dure '2p' kabel. In de product titel staat 2P, maar hij is volgens de omschrijving 4P!

Link: http://www.bax-shop.nl/speakerkabels...l#!prettyPhoto

Comment

• @ Jonkie, momenteel zijn we druk bezig om diverse productcategorieën anders in te delen. We gaan je voorstel meenemen, maar kan nog niet beloven dat we daar direct iets mee kunnen of gaan doen. ;)

@ Mol, dit probleem was bekend en werd onder meer veroorzaakt door een software-bug die automatisch over handmatig ingestelde leverdata heen aan het schrijven was. Zodoende stonden bepaalde producten op 'snel leverbaar' terwijl dat niet zo was.

Dit is inmiddels opgelost, mocht je nog iets tegenkomen met een afwijkende leverstatus dan kun je het altijd melden!

@ JanPetersen, daar heb je gelijk in, ook volgens ons Klotz boekje, ik ga dit door iemand laten aanpassen, dank voor de melding.

Comment

• Originally posted by Rick View Post

@ Mol, dit probleem was bekend en werd onder meer veroorzaakt door een software-bug die automatisch over handmatig ingestelde leverdata heen aan het schrijven was. Zodoende stonden bepaalde producten op 'snel leverbaar' terwijl dat niet zo was.
            Ik had eerder al met de helpdesk gebeld over de vraag waarom ik al 3 weken zit te wachten op mijn setje terwijl op de site 2 tot 4 werkdagen staat, en het lag inderdaad aan de software, ze gingen dit oplossen zodat er in de toekomst juiste info staat. De set is vandaag trouwens geleverd helaas met de verkeerde tussenpaaltjes maar de juiste komen er ook aan.

Comment

• Deze verloopkabel is volgens de shop male to banana. Maar hij is in werkelijkheid, net als op de foto, female to banana.

Link: http://www.bax-shop.nl/speakerkabels...l#!prettyPhoto

Comment

• Fixed, dank voor de melding.

Comment

• Als je naar het winkelwagentje gaat, wordt het Ik heb een vraag knopje weer verandert in het ONLINE Chat nu met een medewerker knopje. Foutje? ;)

Ook al je klikt op 'Uw winkelwagen is momenteel leeg' wordt er eerst een schermpje geopend en daarna wordt je doorgeleid naar de pagina. Misschien handig om dit weg te laten als er niks in je winkelwagentje zit?

EDIT: Klein typfoutje bij de Ayra EDO 25 DMX terminator. Er staat: ''Terminator, sluit d DMX bus goed af zodat de kans op reflecties en storingen gering is.''. Moet er niet een e achter de d na sluit?
                  Is het tevens niet beter om hem de BAX EDO 25 DMX terminator te noemen? (Staat ook in het linkje)
                  Last edited by DJ Lars; Monday-07-05-2012, 20:28.

Comment

• Bij diverse Neutrik producten is de product omschrijving heel raar. De zinnen stoppen ineens, op verkeerde plekken staat een punt.

Comment

• Als je naar het winkelwagentje gaat, wordt het Ik heb een vraag knopje weer verandert in het ONLINE Chat nu met een medewerker knopje. Foutje?
                      Bewuste keuze. ;) We willen op een gegeven moment meer mensen naar de FAQ (Klantenservice-pagina) sturen zodat ze sneller antwoord kunnen krijgen op hun vraag, indien het om 'statische vragen' gaat.

Denk onder meer aan; kan ik via Paypal betalen? Wanneer kan ik mijn product verwachten als hij binnen is? Hebben jullie alles op voorraad? Etc.

Mocht je daar niet vinden wat je zoekt, dan word je vanzelf verwezen naar middelen om contact op te nemen met de helpdesk.

Wanneer je in een winkelwagentje zit, heb je er waarschijnlijk al producten in gelegd en kan het zijn dat je een vraag hebt over een bepaalde samenstelling van producten, of welke kabels je nog nodig hebt. Dat kun je met een FAQ niet opvangen, dus dan kiezen we er voor om directe, snelle communicatiemiddelen te bieden.

Is het tevens niet beter om hem de BAX EDO 25 DMX terminator te noemen? (Staat ook in het linkje)
                      Er is een besluit gemaakt om de merknaam Bax niet meer te gaan gebruiken voor OEM producten. Ofwel wordt de merknaam van de fabrikant gebruikt, ofwel worden er nieuwe merken verzonnen. ;)

Bij diverse Neutrik producten is de product omschrijving heel raar. De zinnen stoppen ineens, op verkeerde plekken staat een punt.
                      Neutrik en Procab staat ergens onderaan de lijst om ooit eens op te pakken. Maar aangezien het verschrikkelijk veel is en er veel ander werk ligt dat hoge prioriteit heeft, kan het nog even duren voor we dat kunnen oppakken.

Comment

• Als je het tabje hoofdtelefoon neemt:

Jullie verkopen hoofdtelefoons ( desing, dj, studio ) maar hebben verder:
                        koptelefoon onderdelen
                        Koptelefoon bag
                        Koptelefoon houder
                        Koptelefoon verloop adapter

Beetje raar?

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
                          Als je het tabje hoofdtelefoon neemt:

Jullie verkopen hoofdtelefoons ( desing, dj, studio ) maar hebben verder:
                          koptelefoon onderdelen
                          Koptelefoon bag
                          Koptelefoon houder
                          Koptelefoon verloop adapter

Beetje raar?
                          Mee eens, zeker omdat er als laatste weer staat:
                          Hoofdtelefoon voorversterker

Comment

• Ik begrijp niet helemaal wat er zo vreemd is.

Ligt het er aan dat het eigenlijk ''Hoofdtelefoons en accessoires*'' moet zijn ipv Hoofdtelefoons? Of is het iets anders?

(*) Iets wat er op lijkt)

Comment

• Ik snapte het eerst ook niet.

Het gaat om het verschil in hoofdtelefoon/koptelefoon..

Comment

• Oké, bedankt.

Als ik naar account onderhoud ga, krijg ik een witte pagina. Wel met de dingen als het logo adressen en dergelijke maar verder niks. Kan aan mijn account liggen? Is dit meer iets voor de helpdesk?

Comment

Working...
                                X