Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by dj_rob View Post
    Het gaat om het verschil in hoofdtelefoon/koptelefoon..
    Bewuste keuze i.v.m. ranking. Dan kunnen we zowel op hoofdtelefoon als koptelefoon scoren. :)

Leuk weetje, wanneer je Google Insights gebruikt zul je zien dat mensen veel meer zoeken op koptelefoon dan hoofdtelefoon.

Als ik naar account onderhoud ga, krijg ik een witte pagina. Wel met de dingen als het logo adressen en dergelijke maar verder niks. Kan aan mijn account liggen? Is dit meer iets voor de helpdesk?
    Als je meer informatie hebt, kan ik het eens doorsturen naar de ICT-afdeling. Welke browser gebruik je, maak je gebruik van de koppeling met sociale netwerken, heb je al een andere browser geprobeerd, heb je al geprobeerd om uit- en weer in te loggen? Etc.

Comment

• Ik gebruik Safari op een imac g5. Ik heb niets met sociale netwerken.

In- uit loggen werkt niet.

edit: Werkt nu wel, nadat ik een bestelling heb geplaatst, zal nooit begrijpen wat het is geweest.
      Last edited by JanPetersen; Wednesday-09-05-2012, 07:30.

Comment

• Ik dacht al heel de tijd dat mijn VLP2500 goed was voor 1300 watt op 4 ohm en 750 watt op 8 ohm grotendeels door de bax shop :p

Hoog vermogen professionele versterker die een vermogen geeft van 700W @ 8 Ohm en maar liefst 1100W op 4 Ohm. Nog nooit vertoonde kwaliteit/rendement verhouding in deze prijsklasse.

Nu blijkt dat als ik mijn handleiding hier thuis alsook de site van ADJ zelf lees dit eigenlijk 1100 watt op 4 ohm en 700 watt op 8 ohm hoort te zijn

Discover ADJ Lighting Europe’s professional stage lighting, audio, and FX equipment. High-quality solutions for events, DJs, and venues. Explore our range!

Mss. wel handig ook voor anderen om te weten bij hun versteker keuze :) doet niks af van de degelijkheid overigens.

Edit: Specs van de VLP1500 kloppen ook niet volgens de officiele ADJ pagina

http://www.americandj.eu/default/vlp...amplifier.html vs http://www.bax-shop.nl/versterker/am...t-details.html
        Last edited by SqueeZr; Tuesday-15-05-2012, 16:40.

Comment

• Hoezo is de American Audio radius 3000 goedkoper dan de radius 1000, die veel minder functies bevat?

Comment

• Originally posted by SqueeZr View Post
            Ik dacht al heel de tijd dat mijn VLP2500 goed was voor 1300 watt op 4 ohm en 750 watt op 8 ohm grotendeels door de bax shop :p

Hoog vermogen professionele versterker die een vermogen geeft van 700W @ 8 Ohm en maar liefst 1100W op 4 Ohm. Nog nooit vertoonde kwaliteit/rendement verhouding in deze prijsklasse.

Nu blijkt dat als ik mijn handleiding hier thuis alsook de site van ADJ zelf lees dit eigenlijk 1100 watt op 4 ohm en 700 watt op 8 ohm hoort te zijn

Discover ADJ Lighting Europe’s professional stage lighting, audio, and FX equipment. High-quality solutions for events, DJs, and venues. Explore our range!

Mss. wel handig ook voor anderen om te weten bij hun versteker keuze :) doet niks af van de degelijkheid overigens.

Edit: Specs van de VLP1500 kloppen ook niet volgens de officiele ADJ pagina

http://www.americandj.eu/default/vlp...amplifier.html vs http://www.bax-shop.nl/versterker/am...t-details.html
            Aangepast. De VLP-serie staat al een poos in de shop, het kan bijvoorbeeld zo zijn dat American Audio de opgegeven waarde heeft gecorrigeerd aan de hand van metingen, maar dit niet heeft doorgegeven.

Hoezo is de American Audio radius 3000 goedkoper dan de radius 1000, die veel minder functies bevat?
            Daar ga ik achteraan.

Comment

• Dat de prijs verschillend is in bepaalde series waarvan je vervolgens denkt, huh??

Weet zo snel niet precies maar volgens mij ook bij de subs uit de American Audio sense serie.

Comment

• Prijs Radius 1000 is aangepast naar een actieprijs. ;) We hebben er echter nog maar eentje liggen en ADJ heeft ze niet meer.

Comment

• Ik kijk geregeld even op mijn ipod even op de site en het forum. Als ik dan op de site een plaatje vergroot is die nog vrij klein. Ik zoom dan in, alleen verschrikt die dan telkens naar de hoek van mijn scherm.

Is er ook misschien een app die eraan komt van bax??

Comment

• Een app staat volgens mij ergens ver op de wensenlijst. ;) Er moet nog zooooveeeeel gerealiseerd worden, haha.

Wel bedankt voor de input. Er komt wel een app voor het magazine, dus daar kun je dan wel doorheen bladeren vanaf je iOS device. :)

Comment

• Waarom maken jullie geen m.bax-shop.nl? Dus geen app maar gewoon de site geschikt maken voor smartphones.

Comment

• Quote bij de DAP LT-18HLA:

De LT-18HLA is een hoorngeladen 18 inch subwoofersysteem, met een enkele 18 inch woofer die beschikt over twee voice coils! De subkast heeft een eigen versterker, en wat voor een: de LT-18HLA is uitgerust met twee B&O ICEpower 1000A versterkers, waarvan er één is voorzien van een DSP processor. De LT 18HLA behaalt door deze opzet een maximale geluidsdruk van 139dB over een frequentiebereik van 26Hz tot uw crossover, wat een diepe, lage basweergave geeft!

Specificaties:
                        - hoorngeladen subwoofer systeem
                        - 2x 18" woofer

Dit geldt ook voor de 15-HLA

Comment

• Aangepast. Betreft inderdaad enkel 15 en 18 subs, maar wel met dubbele versterkermodules. (Vermoedelijk dubbelspoels).

Comment

• Ok, ja het klopt dat de speakers dubbelspoels zijn.

Comment

• Geen fout maar een vraag.

Is het niet mogelijk om een knop toe te voegen om bestelde producten na een bestelling terug te verwijderen, ik had een verkeerde bestelling geplaatst en kon die niet zelf terug verwijderen, gelukkig heeft rick dit geannuleerd, maar het zou handig zijn als we dat als klant zelf kunnen doen.

Comment

• Denk niet dat het mogelijk is (ofwel moeten we er gigantische omwegen gemaakt worden).

Het is namelijk zo dat ons webshopsysteem je order automatisch in ons voorraadbeheersysteem schiet. Dus in principe wordt je bestelling in de shop opgeslagen en doorgestuurd, daarna in ons andere systeem opgeslagen en verwerkt.
                                Daarnaast is het zo, om de zoveel tijd worden overdags orders uitgedraaid, zodat ze gepicked kunnen worden in het magazijn en zo snel mogelijk klaargezet kunnen worden.

Verder zijn er (gelukkig) zeer weinig wensen om orders te annuleren, waarbij het dus eigenlijk net zo makkelijk is om even de helpdesk te mailen of te bellen.

Comment

Working...
                                X