Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Rick View Post
    @ JanPetersen, daar heb je gelijk in, ook volgens ons Klotz boekje, ik ga dit door iemand laten aanpassen, dank voor de melding.
    drukte op de link om te kijken, maar is nog niet aangepast.

Comment

• Is er waarschijnlijk tussendoor geglipt, bij deze alsnog gecorrigeerd.

Comment

• Foutje op de pagina van de 'Behringer Europort EPA 150 mobiel PA-systeem'

Er staat bij specificaties 'FBQ feedback detection systeem verwijdert automatisch storende frequenties'.
        Ik heb de EPA 150 zelf niet thuis, maar ik heb wat info opgezocht en het blijkt dat de kanalen die feedback vertonen oplichten op de schuiven van de EQ (7 bands).
        Je kan dit kanaal dus minder zetten om de feedback te onderdrukken.
        Het gaat dus niet automatisch als ik me niet vergis.

Tevens heb je geen toegang tot de '3 jaar garantie'-link, maar dat is al eerder gemeld :)

Comment

• Specificaties zijn aangepast.

Wat betreft de link, hier gaat toch iets niet helemaal goed mee... heb het een tijd terug nog gecorrigeerd, maar schijnbaar wordt mijn redirect-URL overruled door het een of ander. Hier ga ik de ICT-afdeling even naar laten kijken.

Comment

• Niet echt een fout, maar eerder een vraagje wat onzin is om een topic voor te openen.
            Dit staat bij Openingstijden bij Contact: 'Onze winkel in Goes is zes dagen per week geopend van 09.00 tot 18.00 uur. Tijdens feestdagen zijn wij gesloten of gelden afwijkende openingstijden. Onze klantenservice staat van maandag tot en met zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur via e-mail, telefoon, chat, post en fax voor u klaar.'

Waarom is er nooit (voor mijn idee) meer een medewerker van bax online na 20.00 uur?

Comment

• Dan zijn de meeste mensen terug van hun werk, gaan chatten en zijn alle medewerkers bezet?

Comment

• Klopt, maar normaal zie je altijd als er 'Calling...' staat een paar namen langskomen onderaan bijv. Rick is aan het typen. Dat zie ik altijd wel een paar keer gebeuren, en dan helemaal niet.

Comment

• Als er staat 'Rick is aan het typen' dan zit hij met iemand anders in de chat.

Misschien is 'de beller sneller'? In plaats van de chat! ;-)

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
                    Als er staat 'Rick is aan het typen' dan zit hij met iemand anders in de chat.
                    Dat klopt, maar als ik aan het wachten ben op medewerkers zie ik heel veel namen voorbij komen die aan het typen zijn, en na 20.00 helemaal niet.

Bellen zal inderdaad sneller zijn, maar ik heb liever even rustig de tijd met de chat, want er komen bij mij meestal gelijk weer vragen op als ik eenmaal praat, en zal je zien als je net de telefoon hebt opgehangen...

Comment

• Ik heb al 1.5 jaar niet meer getypt in de chat. :mrgreen:

Maar zonder dollen, ik zal het even doorspelen naar onze sales manager. :) Ook de chat hoort bereikbaar te zijn rond die tijd.

Comment

• Verklaring gekregen, de afgelopen dagen waren behoorlijk druk, zodoende dat er ook na 20:00u bijna niemand beschikbaar was op de chat (wegens rinkelende telefoons en openstaande chats). En aangezien we altijd iedereen zo goed mogelijk willen helpen is het dus mogelijk dat je even in de wacht staat. Naar verwachting zou de grote drukte nu weer een beetje over moeten zijn, mocht dit nu toch niet helemaal soepel lopen dan hoor ik het graag.

Comment

• ultrasone 2400

In de titel staat 2400 maar in de omschrijving komt 2200 voor.

Comment

• Waarschijnlijk bedoel je deze?

Jouw linkje werkt namelijk niet naar behoren ;)

Comment

• Ik weet niet zeker of het hoort. Maar de DAP Palladium P400 is duurder dan de P700...

Ik denk zelf niet dat dit klopt, maar misschien zit er een reden achter!

Comment

• Bij de pagina waar je tape kan kopen, staat er ineens een setje filters tussen voor parren. Neem aan dat dat er niet hoort ;)

Comment

Working...
                                X