Originally posted by Rick
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Foutje op de pagina van de 'Behringer Europort EPA 150 mobiel PA-systeem'
Er staat bij specificaties 'FBQ feedback detection systeem verwijdert automatisch storende frequenties'.
Ik heb de EPA 150 zelf niet thuis, maar ik heb wat info opgezocht en het blijkt dat de kanalen die feedback vertonen oplichten op de schuiven van de EQ (7 bands).
Je kan dit kanaal dus minder zetten om de feedback te onderdrukken.
Het gaat dus niet automatisch als ik me niet vergis.
Tevens heb je geen toegang tot de '3 jaar garantie'-link, maar dat is al eerder gemeld :)
Comment
-
Specificaties zijn aangepast.
Wat betreft de link, hier gaat toch iets niet helemaal goed mee... heb het een tijd terug nog gecorrigeerd, maar schijnbaar wordt mijn redirect-URL overruled door het een of ander. Hier ga ik de ICT-afdeling even naar laten kijken.
Comment
-
Niet echt een fout, maar eerder een vraagje wat onzin is om een topic voor te openen.
Dit staat bij Openingstijden bij Contact: 'Onze winkel in Goes is zes dagen per week geopend van 09.00 tot 18.00 uur. Tijdens feestdagen zijn wij gesloten of gelden afwijkende openingstijden. Onze klantenservice staat van maandag tot en met zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur via e-mail, telefoon, chat, post en fax voor u klaar.'
Waarom is er nooit (voor mijn idee) meer een medewerker van bax online na 20.00 uur?
Comment
-
Originally posted by JanPetersen View PostAls er staat 'Rick is aan het typen' dan zit hij met iemand anders in de chat.
Bellen zal inderdaad sneller zijn, maar ik heb liever even rustig de tijd met de chat, want er komen bij mij meestal gelijk weer vragen op als ik eenmaal praat, en zal je zien als je net de telefoon hebt opgehangen...
Comment
-
Verklaring gekregen, de afgelopen dagen waren behoorlijk druk, zodoende dat er ook na 20:00u bijna niemand beschikbaar was op de chat (wegens rinkelende telefoons en openstaande chats). En aangezien we altijd iedereen zo goed mogelijk willen helpen is het dus mogelijk dat je even in de wacht staat. Naar verwachting zou de grote drukte nu weer een beetje over moeten zijn, mocht dit nu toch niet helemaal soepel lopen dan hoor ik het graag.
Comment
Comment