Misschien denken ze dat mensen de filters op hun parren tapen :P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by DJMa5treat View Post
Originally posted by JanPetersen View PostIk weet niet zeker of het hoort. Maar de DAP Palladium P400 is duurder dan de P700...
Ik denk zelf niet dat dit klopt, maar misschien zit er een reden achter!
Originally posted by Dj-scratch View PostBij de pagina waar je tape kan kopen, staat er ineens een setje filters tussen voor parren. Neem aan dat dat er niet hoort ;)
Comment
-
SmartMAC samengevat op vier punten: compact, grote lichtopbrengst ondanks laag vermogen lamp, geen ventilatoren dus ontzettend stil, en daarbij ook nog eens weinig onderhoud! Wat wilt u nog meer?
In de beschrijving staat 250 watt MSD lamp, bij de specs 150 watt lamp.
EDIT: Nog een:
Stroboscoop kopen? ♫ Niet-goed-geld-terug ♫ 3 jaar garantie ♫ Morgen in huis! ♫ Stroboscopen koop je online bij Bax Music
Staat een led effect tussen.Last edited by djjoepv; Tuesday-12-06-2012, 15:52.
Comment
-
Originally posted by djjoepv View Posthttp://www.bax-shop.nl/movingheads/m...t-details.html
In de beschrijving staat 250 watt MSD lamp, bij de specs 150 watt lamp.
Lijkt me geen fout. :)
De fun factor? Die heeft diverse stroboscoopmodules aan boord die ongeveer de helft van het complete effect zijn, dus hebben we ook hier tussen geplaatst. ;)
Comment
-
Zit wat in, maar aan de andere kant zien wij het voornamelijk als een accessoire voor DJ-materiaal, waardoor we hem liever daar plaatsen.
Daarnaast zijn de meubels vaak meer te vergelijken met flightcases, of zijn ze ontworpen om op een vaste locatie te staan. De relatie met truss en statief is dan al snel weg, zodoende.
Comment
-
En hij lijkt mij echt niet in elkaar te schroeven. Het enige wat je moet doen is een pin erin slaan en een clamp vast te maken.
Kortom; in de 1e versie was dat schijnbaar zo, met deze versie 2 gebruik je inderdaad safety pins, borgveertjes (of hoe je het wilt noemen) bij het scharnierpunt en vaste halfcouplers om de dwarsverbinding vast te draaien.
Tekst ga ik aanpassen!
Comment
-
Foutje bij dit setje speakers.
Er staat dit:
Deze set wordt geleverd als set van twee luidsprekers plus een luidsprekerstatievenpakket, bestaande uit twee statieven en twee draagtassen voor de statieven.
Het moet zijn:
Deze set wordt geleverd als set van twee luidsprekers plus een luidsprekerstatievenpakket, bestaande uit twee statieven en één draagtas voor de statieven.
EDIT:
Trouwens de foto van de achterkant van de SP1500A set is niet gelijk met de foto van de achterkant van de SP1500A los, ik heb ze zelf in bezit en kan vertellen dat de foto van de achterkant van de losse SP1500A de juiste is.Last edited by DJ Lars; Sunday-17-06-2012, 19:52.
Comment
Comment