Het linkje bij de speaker statieven werkt (bij mij) niet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by DJ Lars View PostFoutje bij dit setje speakers.
Er staat dit:
Deze set wordt geleverd als set van twee luidsprekers plus een luidsprekerstatievenpakket, bestaande uit twee statieven en twee draagtassen voor de statieven.
Het moet zijn:
Deze set wordt geleverd als set van twee luidsprekers plus een luidsprekerstatievenpakket, bestaande uit twee statieven en één draagtas voor de statieven.
EDIT:
Trouwens de foto van de achterkant van de SP1500A set is niet gelijk met de foto van de achterkant van de SP1500A los, ik heb ze zelf in bezit en kan vertellen dat de foto van de achterkant van de losse SP1500A de juiste is.
2. De losse hadden we inderdaad een tijd terug aangepast omdat er tegenwoordig een andere versterkermodule in zit. Zal de afbeeldingen laten aanpassen en links laten controleren.
Comment
-
De Briteq BT 20 LS 20 Watt LED movinghead staat met 2 verschillende prijzen in de shop.
Als je op prijs zoek en dan op de eerste pagina kijk staat die gewoon voor 382:
Moving head kopen? ♫ Niet-goed-geld-terug ♫ 3 jaar garantie ♫ Morgen in huis! ♫ Moving heads koop je online bij Bax Music
Maar als je op pagina 2 kijk is die opeens 539 euro:
Moving head kopen? ♫ Niet-goed-geld-terug ♫ 3 jaar garantie ♫ Morgen in huis! ♫ Moving heads koop je online bij Bax Music
Als je vervolgens op de movinghead zelf klik is de prijs wel weer hetzelfde, de 382 prijs.
Comment
-
Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat de prijs tijdens je website-bezoek is aangepast. Gevolg: caching. ;)
Aangegeven prijs op de productpagina is altijd de juiste en wordt realtime aangepast, de productlijsten (en zoekopdrachten) worden vaak gecached.
Comment
-
Laagste prijsgarantie (spatiefout)
Ik las net "Altijd de laagste prijsgarantie!"
Het is niet echt positief om te zeggen dat jullie prijsgarantie laag is. De juiste spelling van wat jullie bedoelen is 'laagsteprijsgarantie' (of 'garantie van de laagste prijs'). Vergelijk 'lange afstandsloper' - 'langeafstandsloper'; zie eventueel spatiegebruik.nl.Last edited by Marijnvdzaag; Monday-02-07-2012, 02:19.
Comment
-
Als je het echt op de regels wilt spelen heb je inderdaad gelijk.
Je krijgt dan echter een zeer vreemd woord dat je een paar keer moet lezen om te zien wat er precies bedoeld wordt. ;)
Daarnaast is het ook een kwestie van de juiste woorden in de juiste volgorde. 'laagste', 'prijs' en 'garantie' zijn woorden die mensen graag bij elkaar zien.
Indien je hier nog passende alternatieven voor hebt die we zouden kunnen overwegen, graag. Maar we gaan er geen samengesteld woord van maken, want dan wordt het onleesbaar en is de kracht van de zin weg. ;)
Comment
-
De scanmaster is al jaren mateloos populair, maar Showtec heeft besloten ook een versie uit te brengen die net iets andere mogelijkheden biedt, waaronder de optie om kanalen te kunnen patchen.
Ik heb deze nu hier bij mij staan en deze controller heeft zowel een 3 polige xlr als een 5 polige dmx connector op de achterzijde.
Comment
-
Het is niet echt een fout in teksten, meer iets voor de ICT afdeling...
Als ik de zoekfunctie gebruik, en ik selecteer vervolgens iets aan om mijn zoekopdracht te verfijnen, dan verdwijnen de overige opties, en als ik dan het kruisje weer wegklik, dan komen de overige opties niet meer terug.
Bijv. als ik zoek op "Kontrol" dan krijg ik een hoop resultaten. Als ik dan klik op "DJ gear", en vervolgens klik ik op "Native Instruments". Dan verdwijnt alles ineens uit beide rijen met opties. Soms verdwijnt het al bij de eerste keer klikken, soms bij de 2e. Als ik niet "Native Instruments" maar "JB systems" had aangeklikt, dan verdwenen een paar willekeurige merken.
Dit is enkel een voorbeeld, en komt niet altijd voor, en als het voorkomt ook niet altijd in deze volgorde.
Comment
-
Ik weet niet helemaal top zeker of dit een fout is. Maar bij Producten >> Geluid en Recording >> Luidspreker staat onderaan de pagina een tekstje over luidsprekers. Nu staat er bij allemaal een linkje naar de desbetreffende categorie. Behalve bij Line Array.
Speaker kopen? ♫ Niet-goed-geld-terug ♫ 3 jaar garantie ♫ Morgen in huis! ♫ Luidsprekers koop je online bij Bax Music
.
Comment
Comment