Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In ontwikkeling is tegenwoordige praktisch alles mogelijk, is het niet rechtdoor dan wel via een omweg. Maar aangezien er aan een nieuwe website wordt ontwikkeld ga ik niet meer aan de oude webshop ontwikkelen.

Comment

Bij een van de xlr-pluggen van Procab staat een plaatje van een neutrik xlrplug.

Comment

dat jou dat opvalt ;)
        idd ja . Dit is het voor de duidelijkheid >>klik

Comment

Januarie actie? (Behringer B212A)

Comment

Als je dat zo hinderlijk vind, bij deze aangepast..
            Originally posted by Dj Skyflash
            dat jou dat opvalt ;)
            idd ja . Dit is het voor de duidelijkheid >>klik
            Ook aangepast, onze dank :)

Nog meer kleine foutjes?

Comment

Ja, Adviesprijs: €49,00

Comment

klik

kiek dat dan... mist allemaal spaties en bij eerste staat alleen maar decembe... :roll: :roll: :roll:

Comment

"DB technologies is zeer bekend mijn zijn actieve luidspreker systemen."
                  [edit]
                  "driekabels"

Comment

Originally posted by Rick
                    hmmzz, onderaan staat 1x denon in paarse kleur bij mij.. is dat bij jou ook??

zowiezo ist bij mij heel vaak bij ALLE producten dat als ik de eerste keer op een plaatje klikt ik een 404 error krijg..(kan de pagina niet vinden) pas de 2de keer zie ik ut plaatje pas...

Comment

"...is met zijn 90 lasers een rariteit onder de lichteffectenDeze laser zorgt voor..."
                      [edit]
                      Klopt inderdaad, Denon staat in 't paars.

Comment

een super en uniek effect in het uitgangslevenUitgerust met ingebouwde :P

zodat je in 驮 oogopslag kunt zien welke

Comment

Een hele webshop vol fouten, dat word overwerken, jochanan :P

Citybeatz Geplaatst: Zo Dec 31, 2006 2:21 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Begrijp ik hier nou uit dat jij de webshop beheert, Citybeatz?? beter leren typen dan, eej :wink:

Comment

Niet aangepast, graag laat ik dit over aan diegne die deze cd speler in de shop heeft gemikt. Ik weet namelijk de adviesprijs zo 1, 2, 3 niet. De rest aangepast.
                            Originally posted by maarten
                            Een hele webshop vol fouten, dat word overwerken, jochanan :P

Citybeatz Geplaatst: Zo Dec 31, 2006 2:21 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Begrijp ik hier nou uit dat jij de webshop beheert, Citybeatz?? beter leren typen dan, eej :wink:
                            Dat begrijp je dan verkeerd. Toevallig heb ik toegang tot de beheersectie van de webshop en ben ik zo goedaardig om alle fouten aan te passen! Regelmatig fiets ik zelf ook op een loos uurtje door de shop en pas ik het een en ander aan.
                            En ja bedankt zal wel beter proberen te typen, leuk voornemen voor volgend jaar.
                            En als de hele shop vol fouten staat, zou je dan graag alle fouten hier willen posten? Bijvoorbaat dank.

Iedereen maakt fouten, jammer genoeg.. Wij zijn ook maar mensen ;)

Iedereen bedankt zover weer!
                            Originally posted by full effect
                            hmmzz, onderaan staat 1x denon in paarse kleur bij mij.. is dat bij jou ook??

zowiezo is het bij mij heel vaak bij ALLE producten dat als ik de eerste keer op een plaatje klikt ik een 404 error krijg..(kan de pagina niet vinden) pas de 2de keer zie ik ut plaatje pas...
                            Ja echt irritant, ik maak zelf gebruik van Firefox dan heb je het niet!
                            In IE zul je jammer genoeg meerdere keren moeten klikken..

Comment

Ja echt irritant, ik maak zelf gebruik van Firefox dan heb je het niet!
                              In IE zul je jammer genoeg meerdere keren moeten klikken..
                              Moet je even snel tackelen dan, veel mensen nemen de nieuwe Internet explorer upgrade, dan krijg je dit veel vaker.

En als de hele shop vol fouten staat, zou je dan graag alle fouten hier willen posten? Bijvoorbaat dank.
                              Begin maar eens bij de aanbiedingen, fouten zat. En jij fiets er regelmatig doorheen, moet ik dit nu ook nog eens gaan doen dan? Ik kom in de webshop om spullen te kopen/ vergelijken, niet om een taalcursus te ondersteunen.

Comment

Iedereen maakt fouten, jammer genoeg.. Wij zijn ook maar mensen
                                een keer een foutje, best.. geen probleem... maar zoals maarten ook al zegt.. zo goed als alle nieuwe producten staan fouten in... wordt dit niet nagelezen voor het geplaatst wordt?

Comment

Working...
                                X