In ontwikkeling is tegenwoordige praktisch alles mogelijk, is het niet rechtdoor dan wel via een omweg. Maar aangezien er aan een nieuwe website wordt ontwikkeld ga ik niet meer aan de oude webshop ontwikkelen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
-
Comment
-
Originally posted by Rick
zowiezo ist bij mij heel vaak bij ALLE producten dat als ik de eerste keer op een plaatje klikt ik een 404 error krijg..(kan de pagina niet vinden) pas de 2de keer zie ik ut plaatje pas...
Comment
-
"...is met zijn 90 lasers een rariteit onder de lichteffectenDeze laser zorgt voor..."
[edit]
Klopt inderdaad, Denon staat in 't paars.
Comment
-
een super en uniek effect in het uitgangslevenUitgerust met ingebouwde :P
zodat je in 驮 oogopslag kunt zien welke
Comment
-
Een hele webshop vol fouten, dat word overwerken, jochanan :P
Citybeatz Geplaatst: Zo Dec 31, 2006 2:21 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Als je dat zo hinderlijk vind, bij deze aangepast..
Comment
-
Originally posted by Rick
Originally posted by maartenEen hele webshop vol fouten, dat word overwerken, jochanan :P
Citybeatz Geplaatst: Zo Dec 31, 2006 2:21 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Als je dat zo hinderlijk vind, bij deze aangepast..
En ja bedankt zal wel beter proberen te typen, leuk voornemen voor volgend jaar.
En als de hele shop vol fouten staat, zou je dan graag alle fouten hier willen posten? Bijvoorbaat dank.
Iedereen maakt fouten, jammer genoeg.. Wij zijn ook maar mensen ;)
Iedereen bedankt zover weer!
Originally posted by full effectOriginally posted by Rick
zowiezo is het bij mij heel vaak bij ALLE producten dat als ik de eerste keer op een plaatje klikt ik een 404 error krijg..(kan de pagina niet vinden) pas de 2de keer zie ik ut plaatje pas...
In IE zul je jammer genoeg meerdere keren moeten klikken..
Comment
-
Ja echt irritant, ik maak zelf gebruik van Firefox dan heb je het niet!
In IE zul je jammer genoeg meerdere keren moeten klikken..
En als de hele shop vol fouten staat, zou je dan graag alle fouten hier willen posten? Bijvoorbaat dank.
Comment
-
Iedereen maakt fouten, jammer genoeg.. Wij zijn ook maar mensen
Comment
Comment