Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Plots prijsdaling na aankoop?

Ik heb een kleine 2 maanden 2 HK audio 15 D speakers gekocht voor 649 euro per stuk. Nu bekijk ik ze toevallig terug op bax en kosten ze plots maar 489 euro? Dit is al de 2de keer dat bax plots zijn prijzen daalt. Is dit correct?

Comment

• Op site staat "in voorraad" in de winkel. In die winkel blijkt dat niet zo te zijn.

Comment

• 8Het prijsverschil voor eenzelfde product op de Nederlandse en de Belgische bax-shop is me door de Nederlandse bax-helpdesk verklaard dat de oorzaak ligt in het verschil in btw tarief tussen beide landen. Dit is larie aangezien die hetzelfde is in Nederland als in België voor muziekinstrumenten en andere electronica namelijk 21%. Bovendien staat er bij het produkt waardoor ik het ontdekte op de Nederlandse site ‘inclusief 21 % btw’ maar bleek toch goedkoper dan hetzelfde produkt op de Belgische bax-webshop. Volgens de Nederlandse wet moet een produkt dat aan een particulier uit een ander Europees land wordt verkocht onder het btw tarief vallen van het land van de koper maar hier is dat dus overbodig aangezien beide landen 21% tax heffen.

Wat me ook opviel dat eenzelfde produkt soms wel in promotie staat op de Nederlandse site maar dan weer niet op de Belgische wat soms tot absurde prijsverschillen kan leiden zoals bijvoorbeeld bij het yamaha Genos keyboard: Nederlandse baxshop: €4409 versus Belgische: €5529. (Die laatste prijs is overigens over the top in vergelijking met andere Belgische muziekwinkels.

Ik vind dat alles niet kunnen vooral omdat we als Belg vaak doorverwezen worden naar de Belgische site zogezegd omdat daar alles afgestemd is op de Belgische betaalmethodes e.d.
        Ik kan me niet indenken dat er hier niet al meer klachten over zijn gekomen.
        En het lijkt me bovendien ook geen goede prijsgarantie en service noch positieve reklame.
        Mijn vertrouwen in bax is in elk geval hierdoor enorm gezakt en zal me eerst nog grondig beraden voor ik nog eens een aankoop doe bij bax.

Mvg

Comment

Working...
        X