Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bij de dimmerbalkjes wordt ook standaard een stekker meegeleverd! Vandaar dat het niet vermeld staat.

Comment

• Beetje raar als je een dimmerbalk besteld (los) je geen stekkertje krijgt.

Comment

• Dit heeft te maken met schaalvoordelen voor de inkopers van de europese distributeur. Ze hoeven dan niet voor elk land apart in te kopen met een andere stekker. Ik zie het overigens steeds vaker dat producten zonder stekker worden geleverd.

Comment

• Stukje extra service om een stekkertje erbij te leveren is wel leuk ;)

Comment

• En aangezien dit topic weer actief is, wie is de officiële februariwinnaar voor de cd-map?

Comment

• Sorry rick, het is er helemaal bij in geschoten. Het lijkt me duidelijk dat jij die weer hebt gewonnen. Je gaat er een gewoonte van maken volgens mij :D . Ik zal zorgen dat er 1 jou kant op gaat. Stuur wederom even een pm met je gegevens zover die nog niet veranderd zijn.

Comment

• In maart mag iemand anders 'm winnen, ik heb mezelf voorgenomen om me gedeisd te houden. :wink:

Comment

• Nou liever niet, maar je mag hem dan ook gewoon aan iemand anders schenken natuurlijk. Plakken we er gewoon een ander label op!!

Comment

• Ach, ik zie 't wel, anders geef je hem maar aan de nummer 2 :P

Comment

• of je schenkt hem aan de winnaar van de volgende DJ contest!

Comment

• Of ik verloot hem onder de forummers hierzo...
                        dat zie ik tegen die tijd wel :lol:

Comment

• En daar begint het alweer:
                          Mixer van €269,- bij Mixers < €250,-

En hier zit het algemene deel barstensvol fouten, ook het lettertype matcht niet echt.

Comment

• haha jij hebt echt geen leven he :wink: Nee hoor geintje. maar je zult de webshop inmiddels wel uit je hoofd kennen denk ik.

kan iemand mij vertellen wta dit is:

Comment

• Is als het goed is voor de Icolor serie. Waarmee je kleurtjes kan mengen, klein lichtsturingkje.

Comment

• haha jij hebt echt geen leven he Nee hoor geintje. maar je zult de webshop inmiddels wel uit je hoofd kennen denk ik.

kan iemand mij vertellen wta dit is:

http://www.bax-shop.nl/index.php?a=p...4&product=4719
                                Een slecht ingevoerd product, maar aan de oude webshop wordt weinig meer geupdate en alles wordt in de nieuwe shop gedaan. Dus nog even geduld.

Comment

Working...
                                X