Tja, de site deed raar, het forum deed raar... denk dat het een tijdelijke storing was.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Dat het forum het niet deed lag waarschijnlijk aan het feit dat de domeinnamen naar een nieuwe server geroute moesten worden, hier hebben sommige ISPs wat moeite mee (lees: duurt 1 - 72 uur voordat dit merkbaar is voor de gebruiker)
Klopt inderdaad, problemen reeds opgelost
Comment
-
Ik kan overigens niet meer inloggen met mijn bestaande accountgegevens van de 'oude' webshop.
Moet je opnieuw registreren, of doe ik gewoon iets verkeerd? :P
KLopt min of meer besloten zodat alles weer strak in de database komt en we weer helemaal up to date zijn.
Comment
-
Mensen,
Tijdelijke storing met het overzetten van domeingegevens als ik het zo gister begreep. Verder geen dissucie over, wordt ook niet als fout gezien :lol: .
Met betrekking tot aanmelden/inloggen heb ik wel begrepen dat alle (oude) webshop inlognamen zijn overgezet, mocht je niet kunnen inlogen graag contact opnemen via jochanan.bax [at] bax-light-sound [dot] nl
Zo ook er iets mis is gegaan met je bestelling
Comment
-
8 ) De duracell procell batterijen zijn gemaakt voor de professionals, betrouwbare batterijen die nog langer meegaan. Batterijen worden per stuk geleverd.
en bij de andere duracell pagina's
Kan je ook op een andere manier opvatten, het lijkt zo als of de batterijen ook voor betrouwbare batterijen zijn gemaakt. Ik zou er de woordjes "het zijn" tussenplakken
De duracell procell batterijen zijn gemaakt voor de professionals, het zijn betrouwbare batterijen die nog langer meegaan. Batterijen worden per stuk geleverd.
Comment
-
Originally posted by NBeatDat zou wel een hele mooie zijn als je die als fout zou kunnen 'declareren' :lol:
Allá ik was weer eens zo lief om jou 'opmerking' door te voeren ;) mag ik jou en natuurlijke de andere (!!) hartelijk bedanken.
Comment
-
Originally posted by CitybeatzOriginally posted by NBeatDat zou wel een hele mooie zijn als je die als fout zou kunnen 'declareren' :lol:
Comment
-
Op deze pagina staat de onderste link in een ander lettertype.
Edit bij Jochanan: Opgelost
----------------
Er is een categorie In Ear monitoring, maar een hoop van deze producten kom ik ook bij de hoofdtelefoons tussen de DJ-Gear tegen.
Dubbel erin gezet of expres gedaan juist?
Edit bij Jochanan: Express gedaan omdat niet iedereen ze bij inear zal zoeken. Dit komt bij wel meer producten voor.
Comment
-
Comment
-
Behringer luidspreker set 1: de linkjes naar specificaties van de speakers zijn niet klikbaar.
----------------
Op deze pagina werken de 1e 5 linkjes van de product specificaties niet.
----------------
Kijk bij deze set even de producten na uit het lijstje Misschien ook iets voor u:.
Ik mag bij zo'n speaker toch wel hopen dat er al zo'n adapter in zit voor een speaker pole.
En de speaker pole die er in het lijstje bij staat, is volgens de tekst niet geschikt voor deze speakers.
Dus ook even te tekst wijzigen naar "speaker pole voor o.a. FL10 op FL15".
Lijkt me de simpelste oplossing als de speaker pole ook op deze speakers past :)
----------------
Akiyama WX 12 passieve luidspreker
- tweeter 1.4 driver --> 1.4 inch?
hier hetzelfde en hier ook
----------------
Bij de specificatie linkjes van deze set moet ik inloggen om ze te kunnen zien.
Is er geen alternatieve pagina die ik wel kan zien?
----------------
Wel erg klein tweetertje 5.7 x 2.6 mm
----------------
Specificaties American Audio APX-152:
- Power: 300W total, 250W to woofer, 50W to horn
- Power: 225W power handling
Eeeuh? hoeveel RMS vermogen heeft deze speaker nu?
----------------
American Audio DLS-15 passieve luidspreker: de tekst op deze pagina staat in een ander/groter lettertype. Hier ook
----------------
De linkjes bij de tips/opmerkingen onderaan op deze pagina komen beide op de PHP info uit.
Het "Mounting bracket available" linkje deze pagina ook.
Het "B215A" linkje op deze pagina ook.
Het onderste linkje op deze pagina ook. Hier ook.
----------------
Specificaties op deze pagina: "Power: 100W / RMS" lees: 100 watt per RMS. Even de slash en een spatie weghalen ;)
Dit ben ik overigens vaker tegen gekomen, met de zoekfunctie heb je ze allemaal in één keer te pakken.
Edit bij Jochanan: alles opgelost
Comment
-
Zo, net weer thuis van m'n nachtdienst :)
Was alleen toen nog vergeten de punten op het forum te zetten, dus bij deze snel nog even.
Ik kom bij verschillende speakers dit: dB/m/W tegen bij het aantal dB's wat een speaker kan produceren.
Moet dat niet iets anders genoteerd worden?
Met de zoekfunctie krijg je ze allemaal te pakken.
----------------
Aztek Havana 112 passieve 2 weg luidspreker: een hoorn van 90° x 70°?
Even omschakelen van graden naar inch.
hier ook.
----------------
Even "mm" achter de afmetingen zetten bij de specificaties van deze speaker.
----------------
1,600 watt --> moet die komma geen punt zijn?
----------------
Wederom een aantal linkjes onderaan de pagina bij de tips/opmerkingen die op de PHP info uitkomen: hier en hier en hier en hier en hier en hier
En ook het Mounting bracket available linkje hier en hier en hier
----------------
Hier staan geen specificaties vermeld.
----------------
Het linkje bij tips/informatie op deze pagina werkt niet.
----------------
De prijzen van de dB Technologies Arena passieve luidsprekers van de volgende typen zijn allemaal gelijk (€469,94) klopt dit?
12", 15", 15" subwoofer, 18" subwoofer
----------------
122 SPL? nog even dB toevoegen.
----------------
3-bands equalixer per kanaa.
----------------
Diezelfde pagina, 1e regel in het stukje "Algemeen": een10" hier mag nog een spatie bij.
Edit bij Jochanan: Alles opgelost behalve het graden verhaal met de hoorn. Dit wordt nooit in mm weergegeven maar in graden. Dit is de afstraling en niet de afmeting.
Comment
Comment