Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Rick
    Wat is dít voor artikel?:mrgreen:

Edit bij Jochanan: Speciale waardebon, probeer maar te bestellen :D
    inmiddels verwijderd?

Comment

• Cekon krachtstroom stekker 63A

Volgens mij is het merk niet Cekon, tenminste, op deze site staat dat Cekon (duits) een vertaling is van de CEE-connector. Ik heb even gegoogled op CEE en ik kreeg gelijk als eerste link (een gesponsorde...) een link naar een webshop waar ditzelfde product (tenminste.. zo lijkt het) op staat.

Jochanan, ik stuur de link via PM naar jou ;)

EDIT:

Ik kwam net bij toeval nog een foutje tegen, in de luidsprekers categorie staat een gele PAR-38 Lamp.. ???

Edit bij Jochanan, Wat betreft Cekon ga ik uitzoeken. Onze leveranier verkoopt ze namelijk op deze manier (-;. Het par lampje heb ik maar even terug op zijn plek gezet. Bedankt

Comment

• inmiddels verwijderd?
        Ja dat klopt, het was een test product van de software ontwikkelaar.

Comment

• Is't nou 20 of 30 mW?

Edit bij Jochanan: Opgelost is 30 mw

Comment

• in het winkelmandje zitten 2 fouten

bij de BTW de centen achter een punt gezet ipv een komma

en bij het totaal bedrag missen de centen

Ik heb hier zojuist even voor gebeld en dit gaan ze direct oplossen. Tevens zit er nog een foutje in het wijzigen van aantallen in het winkelmandje. Ook dit wordt opgelost.

Comment

• Originally posted by J.S. Coolen
              in het winkelmandje zitten 2 fouten

bij de BTW de centen achter een punt gezet ipv een komma

en bij het totaal bedrag missen de centen
              en ook al ben je ingelogd de spullen blijven niet in het mandje staan :(
              miss verlanglijst er bij doen waar mensen hun spullen kunnen opslaan die ze willen gaan kopen?

Edit bij Jochanan, het verlanglijstje zit er inderdaad niet in. De opslag functionaliteit van het winkelmandje doet het nu zeker wel. Mits je natuurlijk cookies mag opslaan op je computer.

Comment

• hier klopt iets niet in de tekst.

"...die een vermogen afgeeft van 200 watt RMS op 8 Ohm"

En daaronder:
                "500W RMS per kanaal op 8 Ohms"

Edit bij jochanan: aangepast

Comment

• bij deze mixer doet de link naar de handleiding het niet.

En nog een vraagje als je 25 fout heb krijg je dan nog een cd map?

Edit bij Jochanan: Onze lieve vrienden in Duitsland hebben het product van de website gegooid. Dus de link maar even verwijderd.

Comment

• ja die actie geld nog steeds....

Comment

• Als je d'r 25 hebt, even een PM naar Jochanan, dan kijkt hij het na en krijg je een map thuisgestuurd.

Comment

• Hiermee prijs je jezelf toch wel een beeeetje uit de markt ;)

Edit bij jochanan, nee dat is strategie :D

Comment

• Originally posted by Edwin
                          Hiermee prijs je jezelf toch wel een beeeetje uit de markt ;)
                          Hoezo, is toch onder de adviesprijs? :lol:

Comment

• Nou ik zou zeggen: koop het ding :P
                            Misschien geven ze na een flink stevige onderhandeling wel wat korting ;)

(99% ofzo)

Comment

• hier staat het lettertype en/of de lettergrootte niet goed.
                              En verder misschien nog wat onnodig hoofdlettergebruik.

Dit geld bij alle producten uit de categorie, behalve de Kingston producten.

En in deze categorie staan geen prijzen vermeld bij de producten, je moet hier de prijs in de omschrijving vinden.

Edit bij Jochanan: Allen producten uit de categorie Data opslag nagelopen en aangepast. De categorie muziekabbo`s hebben we expres gedaan. Men moet eerst de voorwaarden kennen en daarna kunnen ze dan contact met ons opnemen. Het is namelijk een maandelijks bedrag. Je moet het dus zien als kennisgeving dat we het kunnen aanbieden.

Comment

• gerand ?!?
                                Moet dat niet garant zijn? :)

Edit bij Jochanan: Aangepast

Comment

Working...
                                X