Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier alle fouten die in de webshop staan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb het even uitgeprobeerd en IE7 werkt hier overigens ook, safari daarin tegen weer niet.

Comment

• Welke versie van Safari gebruik je? Hier namelijk geen probleem met Safari, dus ik ben even benieuwd.
      Is het trouwens Safari op Windows of op de Mac?

Comment

• Safari op windows, volgens mij inderdaad niet volledig geupdate, zal het even nazoeken.

[Edit]
        Safari @ windows (versie 3.2)

Ik heb inmiddels de nieuwste versie geherinstalleerd (versie 3.2.2) En ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
        [/edit]
        Last edited by NBeat; Wednesday-22-04-2009, 17:02.

Comment

• Oké, we gaan even verder zoeken dan :)
          Krijg je een 404? of opent de betreffende categorie gewoon niet?

Welke flashplayer heb je er trouwens op staan?

Comment

• Firefox geeft regelmatig conflicten als het om flash gaat, zeker wanneer dit i.c.m. plugins is als NoScript en FlashBlock.

Comment

• We hebben het in dit geval over Safari ;)

Comment

• Ander programma, zelfde probleem :)

Comment

• Er gebeurd gewoon letterlijk niks, safari en firefox geven hetzelfde probleem, als ik op de link klik gebeurd er niks, ik kan gewoon verder op de homepage, zelfs in de carousel kan ik verder 'zoeken' maar klikken kan niet.

shockwave flash 10.0 r22 (Ik denk dat dit hem is, kan namelijk niks van macromedia / adobe vinden)

edit: ik zie nu dat deze plug-in inderdaad Adobe Flash bevat (en FutureSplash)
                  Last edited by NBeat; Thursday-23-04-2009, 15:18.

Comment

• ik heb een fout ondekt!!!!:D
                    hierin staat de fout.
                    er staat basic 400 boven en er staat bij product basic 200.

Comment

• Originally posted by NBeat View Post
                      Er gebeurd gewoon letterlijk niks, safari en firefox geven hetzelfde probleem, als ik op de link klik gebeurd er niks, ik kan gewoon verder op de homepage, zelfs in de carousel kan ik verder 'zoeken' maar klikken kan niet.

shockwave flash 10.0 r22 (Ik denk dat dit hem is, kan namelijk niks van macromedia / adobe vinden)

edit: ik zie nu dat deze plug-in inderdaad Adobe Flash bevat (en FutureSplash)
                      staat er als je je muis boven de link houd rechts onder in beeld javascript..... .
                      dan heb ik het zelfde probleem maar dat niet bij die link.

Comment

• Originally posted by stinos2000 View Post
                        ik heb een fout ondekt!!!!:D
                        hierin staat de fout.
                        er staat basic 400 boven en er staat bij product basic 200.
                        Aangepast, ging om de Basic 400.

Comment

• dacht ik al.

Comment

• Weet je dat zeker? Ik kan niks vinden of ie incl. naalden wordt geleverd. Als Jochanan of Thaan hier mee duidelijkheid over kunnen geven?

Niet altijd gaat op: "Als het er niet bij staat, kan je er van uitgaan dat het niet wordt meegeleverd".

De rest van de fouten is aangepast behalve de dode links. Forum berichten dient ff een modje te doen

Comment

• Originally posted by coolgreentea View Post
                              Weet je dat zeker? Ik kan niks vinden of ie incl. naalden wordt geleverd. Als Jochanan of Thaan hier mee duidelijkheid over kunnen geven?

Niet altijd gaat op: "Als het er niet bij staat, kan je er van uitgaan dat het niet wordt meegeleverd".

De rest van de fouten is aangepast behalve de dode links. Forum berichten dient ff een modje te doen
                              Sorry, maar waar reageer je precies op?

Comment

• Op de pagina van de RCF ART 325A actieve luidspreker staat een foutieve link nar de website van de fabrikant

Comment

Working...
                                X