Ik heb het even uitgeprobeerd en IE7 werkt hier overigens ook, safari daarin tegen weer niet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier alle fouten die in de webshop staan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Safari op windows, volgens mij inderdaad niet volledig geupdate, zal het even nazoeken.
[Edit]
Safari @ windows (versie 3.2)
Ik heb inmiddels de nieuwste versie geherinstalleerd (versie 3.2.2) En ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
[/edit]Last edited by NBeat; Wednesday-22-04-2009, 17:02.
Comment
-
Er gebeurd gewoon letterlijk niks, safari en firefox geven hetzelfde probleem, als ik op de link klik gebeurd er niks, ik kan gewoon verder op de homepage, zelfs in de carousel kan ik verder 'zoeken' maar klikken kan niet.
shockwave flash 10.0 r22 (Ik denk dat dit hem is, kan namelijk niks van macromedia / adobe vinden)
edit: ik zie nu dat deze plug-in inderdaad Adobe Flash bevat (en FutureSplash)Last edited by NBeat; Thursday-23-04-2009, 15:18.
Comment
-
ik heb een fout ondekt!!!!:D
hierin staat de fout.
er staat basic 400 boven en er staat bij product basic 200.
Comment
-
Originally posted by NBeat View PostEr gebeurd gewoon letterlijk niks, safari en firefox geven hetzelfde probleem, als ik op de link klik gebeurd er niks, ik kan gewoon verder op de homepage, zelfs in de carousel kan ik verder 'zoeken' maar klikken kan niet.
shockwave flash 10.0 r22 (Ik denk dat dit hem is, kan namelijk niks van macromedia / adobe vinden)
edit: ik zie nu dat deze plug-in inderdaad Adobe Flash bevat (en FutureSplash)
dan heb ik het zelfde probleem maar dat niet bij die link.
Comment
-
Weet je dat zeker? Ik kan niks vinden of ie incl. naalden wordt geleverd. Als Jochanan of Thaan hier mee duidelijkheid over kunnen geven?
Niet altijd gaat op: "Als het er niet bij staat, kan je er van uitgaan dat het niet wordt meegeleverd".
De rest van de fouten is aangepast behalve de dode links. Forum berichten dient ff een modje te doen
Comment
-
Originally posted by coolgreentea View PostWeet je dat zeker? Ik kan niks vinden of ie incl. naalden wordt geleverd. Als Jochanan of Thaan hier mee duidelijkheid over kunnen geven?
Niet altijd gaat op: "Als het er niet bij staat, kan je er van uitgaan dat het niet wordt meegeleverd".
De rest van de fouten is aangepast behalve de dode links. Forum berichten dient ff een modje te doen
Comment
Comment