Announcement

Collapse
No announcement yet.

webshop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• webshop

op de home pagina staat:
    - De ontwikkelingen binnen bax-shop blijven niet stilstaan. De verwachting is dat de nieuwe webshop voor eind maart online zal zijn. Vandaar dat enige informatie op deze website af en toe veroudert zal zijn, onze excuses voor het ongemak.
    nou vertel.. hoe zit het met de webshop?

Vincent, in IT wereld zijn ze helaas niet zo snel als wanneer je iets besteld bij een beetje fatsoenlijke webshop. Daarbij ben ik van mening ik lanceer iets liever wanneer het echt goed is dan wanneer het half werkt. Vandaar dat we nog niet zover zijn.

Comment

oke,
      ik vroeg het me af.. en ja het stond ook op de home pagina dat er een nieuwe webshop komt.. dusja

weet je wel wanneer hij ongeveer online zal staan?

Comment

Ze hebben het een maand opgeschoven, maar is sta nergens meer van te kijken. Dus hopelijk eind deze maand, maar ik weet het nog niet zeker.

Comment

oke, dan praten we dan verder hierover!

Comment

het forum ziet er iniedergeval een stuk beter uit!
            wel even wennen aan de vele kleuren die gebruikt worden

Comment

Inderdaad even wennen haha, na het vorige forum dat heel makkelijk en overzichtelijk was.
              Maar komt goed, ik denk dat ik vanavond er al aan gewend ben :P

Comment

Het is inderdaad wat drukker geworden en de kleuren iets uitgebreider. Maar in de komende weken zullen we eraan werken om het allemaal iets meer te structureren. Maar voornamelijk het gebruiksgemak is stukken beter geworden.

Comment

je mag alleen steeds minder :(

:P:P:P:P

Comment

Heb je het nu over het wijzigen en verwijderen van je posts? Zo ja hier wordt aangewerkt. Of zijn er andere dingen die je niet meer mag waarvan ik nog niet op de hoogte ben?

Comment

ik ben inmiddels al gewend!

hoe zit het nu met de webshop jochanan? ben erg benieuwd!

Comment

Gaat heel erg goed, we hebben enkel nog een probleem met Ideal en voorraadweergave en dan is die helemaal klaar. Ik ben zelf 9 juni terug van vakantie en dan zal die online komen. Dus ga uit van 12 juni zoals het er nu uitziet.

Comment

Een fijne vakantie toegewenst!

Comment

Dank je, vandaag de laatste dingen met de programmeur door gesproken. Vandaag hebben wat winkel bezoekers al kort een blik mogen werpen op de shop. Misschien kunnen hun al iets verklappen. Dick heeft hem volgens mij al gezien in het kort.

Comment

Ja Ja heb hem gezien!!

En ik moet zeggen ziet er strakjes uit hoor ben geduldig aan het wachten om hem uit te pluizen 8)

Hij ziet er ook lekker modern uit het wordt een mooie moderne shop waar je denk ik veel uurtjes plezier aan kan hebben. 8)

Comment

Working...
                              X