Announcement

Collapse
No announcement yet.

webshop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zozo connectie's? :P

Comment

Ja Ja wat een ochtendje bax niet op kan leveren hea haha... 8)

Comment

Komt er trouwens nog een vinyl/cd/cds/mp3 gedeelte in de nieuwe webshop of gaat dit toch niet door?

Comment

het is al voorbij 12 juni dus jochanan, hoe zit het met de webshop?

Comment

nogmaals geduld is een schone zaak, elk bericht omtrent de vraag waar de webshop blijft zal worden verwijderd.

De webshop komt vanzelf, dus was geduldig af!

Comment

Originally posted by J.S. Coolen
              dus was geduldig af!
              Waar is de afwasborstel? :D

Comment

wat flauw rick:p

nee het is meer dat ik erg nieuwsgierig ben

Comment

Lekker droog, zoals het hoort! :lol:

Als een van de weinige heb ik de nieuwe webshop al vele malen mogen bekijken, zien veranderen (en vandaag aan mogen irriteren omdat een programmeur eraan bezig was zodat ik mijn werk niet kon opslaan). Zeker een hele heuze verbetering. Zowel aan de buitenkant als de binnenkant gaat het er veel op vooruit.

Voor de vele die zo onrustig worden, er zijn algemene advertentiebanners (jochanan heeft ze ook wel's op het fora gepost), het geeft toch al een beknopte indruk wat je mag verwachten. Verlekker je de komende tijd daar nog heel even op zodat de laatste handen aan de prachtige eind kan worden gestoken.

Comment

Zoals vandaag al eerder door mij gepost zijn het echt de laatste puntjes. Finale test is gisteravond afgerond en de bugs worden er de komende dagen uitgehaald. Ik zou jullie graag de link al geven, maar dit levert alleen maar meer moelijkheden op voor de ontwikkelaar die nog bezig is.

Comment

Goeiendag,

Ik was waarschijnlijk de eerste die iets besteld heeft vanuit de nieuwe webshop,
                      dit ging wel per ongeluk, want via google was ik naar een bepaald product aan het zoeken en de nieuwe webshop kwam bovenaan te staan (niet dat ik dat doorhad dat ie nog niet in gebruik was), en heb direct iets besteld.
                      p.s. ik zal hier de URL maar even niet noemen van de nieuwe site :-)

Ondanks dat de nieuwe shop nog niet "open" was, heb ik toch mijn product thuisgestuurd gekregen. zelfs inclusief een niet-bestelde microfoon !
                      De nieuwe shop had nog wat last van bugs (in firefox) maar verder alles goed gegaan.

Ik weet niet of de nieuwe webshop inmiddels al open is, dus nu moet niet iedereen ineens er gebruik van gaan maken :)

Greetzz
                      Bob

Comment

Dit truukje had ik ook al een tijdje door. Maar heb toch maar wijselijk m'n mond gehouden om het dataverkeer bij de nieuwe shop beperkt te houden.
                        Trouwens, zoals op de oude webshop te zien is, krijg je ook een gratis microfoon bij elke besteding boven de 50 euro, zie http://www.bax-shop.nl

Comment

Haha, ja je ontkomt er niet aan wanneer je live aan het ontwikkelen bent. Op den duur kwamen er wel heel veel bestellingen binnen, dus dat hebben we even gekilled. Nog even geduld en dan mag iedereen alles aanschouwen.

Comment

Shop is online gegaan deze morgen. Domeinen worden vandaag gekoppeld. We weten dat er sommige dingen nog niet helemaal goed staan in IE6 en dat er nog wat kromme dingen in de shop staan. Het belangrijkste het werkt helemaal. Althans volgens mij :D . We kunnen jullie hulp hard gebruiken om alle fouten met elkaar te verzamelen. Voor elke 25 fouten krijg je een gratis CD map. Fouten die reeds zijn gemeld tellen niet mee.

Zie het topic fouten in de webshop.

Comment

Ik moet zeggen dat het er erg profi en netjes uitziet. Mijn complimenten voor de makers

Comment

helemaal mee eens!

De zoekfunctie is zeer goed aangepast en ook de revieuws zijn makkelijker te vinden!

Comment

Working...
                                X