Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Als ik probeer in te loggen lukt dat niet!?
probeer ik dan mijn wachtwoord op te vragen, voer ik dus mijn e-mail in.. word het volgende gezegt;
Sorry, geen overeenstemmende gebruiker gevonden
En mijn 444e, dus? :lol:
INderdaad jammer dat je je bestelgeschiedenis (van de oude shop) niet meer kan zien.
Ook verdwijnt je volle winkelwagentje nadat je van de site weggaat, bij de oude shop bleef deze staan.
Zoals jullie wellicht al gemerkt hebben worden er al weer druk gewerkt. Zo zijn problemen rondom het onthouden van winkelwagentjes zowel ingelogd als niet ingelogd al opgelost. Er wordt druk gewerkt op de zoekmachine beter te maken etc etc.
Het niet meenemen van de inlog gegevens en de bestelgeschiedenis is min of meer express gedaan. In de komende mailing die deze week per e-mail wordt bezorgd wordt iedereen opgeroepen om zich opnieuw aan te melden. Zo zijn we weer helemaal up tot date qua gegevens. Een ander probleem wat zich voordeet was het feit dat de shop gegevens door elkaar ging halen wanneer dezelfde personen zich opnieuw gingen aanmelden wanneer ze ook al geimporteerd waren. Hoe het technisch zit weet ik niet precies. Dus schrijf je even opnieuw in en dat komt het helemaal voor elkaar.
Verder fouten en bugs plaatsen in dit topic. Alle complimenten mag je hier plaatsen :D
Het is jammer dat bijv. bij de dubbele cd-spelers de producten vaak 'verspringen'.
Ook bij het fouten zoeken is het lastig, heb je een fout gevonden, wil je naar de volgende om te kijken of er fouten in zitten, staat er opeens een ander rijtje voor je neus.
Is er een mogelijkheid om die producten 'vast te binden'?
Desnoods met een rol gaffa? :D
Die kan je hier mooi kwijt (-;. Wat betreft het probleem rondom de categorie 19 inch spelers heb ik gemeld bij de bouwers. Wel heel apart probleem, want zover ik kan peilen heeft alleen deze categorie dit probleem. Of heb je er nog meer ontdekt?
Ik heb een opmerking over de aanbiedingen in de webshop.
Als ik op het kopje aanbiedingen klik krijg ik producten te zien die bv van 199,99 naar 198,99 aangeprijsd zijn en van 9,95 naar 9,- etc.
Opzich wel leuk dat er wat aan word afgeprijsd maar persoonlijk zie ik liever een paar producten ipv een aardig grote lijst die maar pienterig word afgeprijsd, niet dat alles voor bodem prijzen in de aanbieding moet maar een stuk of 5 hele vette aanbiedingen vind ik aantrekkelijker en dan zou ik het ook echt de moeite waard vinden om een product sneller te kopen :wink:
Zit wel wat in, maar dan moet het ook voor Bax nog financieel aantrekkelijk zijn.
En aangezien Bax toch al redelijk laag in de prijzen gaat kan dat niet altijd.
Comment