Announcement

Collapse
No announcement yet.

webshop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vandaag op een andere pc in mijn huis, ik inloggen op de site voor mijn winkelmandje, staat er : "uw mandje is momenteel leeg "

Hoe kan dat ?

ik weet 100 % zeker dat er een aantal producten in stonden ...

Mvg,

Skyflash

EDIT : zit nu op de pc waar ik ze toegevoegd hebt, en ze zijn hier nu ook weg ....

Comment

Producten worden opgeslagen in een 'cookie', een klein bestandje dat 'onthoudt' welke producten jij in de winkelwagen gekieperd hebt.
      Op een andere pc werkt dat dus niet, maar het zou wel op de zelfde pc moeten werken.

Comment

Ja maar als ze eens in het kwartaal ofzo (ik noem maar wat) nou 3 of 4 producten flink inkopen en dan een goede korting erover kunnen geven
        Het klopt inderdaad dat sommige producten maar heel weinig zijn afgeprijsd. Maar er staan wel degelijk producten tussen die heel veel zijn afgesprijsd. Neem bijvoorbeelde de Senheiser HD 280 pro. Daarbij komt ook dat de marges op deze producten minimaal zijn en ook de leveranciers soms "dwingen" om een bepaalde prijs aan te houden. Wel zal ik zeker je opmerking meenemen in de volgende actie.

Wat zou jij graag super scherp geprijsd zien??

Vandaag op een andere pc in mijn huis, ik inloggen op de site voor mijn winkelmandje, staat er : "uw mandje is momenteel leeg "
        De shop werkt inderdaad met een cookie, maar ik merk nu ook op dat je wel ingelogd blijft, maar de winkelmand geleegd wordt. Ik ga er direct een melding van maken. Bedankt voor de opmerking.

Comment

Originally posted by jochanan

Wat zou jij graag super scherp geprijsd zien??
          Bijv. cd mappen en een beetje accesoires richting, maar als je over een paar maandjes de cdj 800 nog ff in de aanbieding doet kom ik wel even langs haha :wink:
          Dit is allemaal wel een beetje dj gericht dus daarom ook wel wat licht en geluid voor de drive in show want je moet de aanbiedingen natuurlijk wel voor zoveel mogelijk mensen gewenst hebben.

Comment

Ik ga hier zeker mee aan de slag. Bedankt voor de tips.

Comment

Misschien ook leuk om weer de rubriek 'nieuwe producten' toe te voegen?

Comment

Ik vind het koopjeskelder kopje wel mooi opzich, hier kunnen mooi kleinere accesoires en benodigheden worden geplaatst die niet zoveel kosten en dus ook aantrekkelijk zijn, zit aardig wat leuks tussen!

Comment

De koopjes kelder is inderdaad bedoeld voor kleine gadgets. We moeten hier nog wat meer tijd aan besteden, maar het begin is er.

Wat betreft nieuwe producten is nu nog niet mogelijk. Ik zal met de developer overleggen om te kijken of we dit later dit jaar kunnen integreren.

Comment

Hey jochanan

Hoe is het met het winkelmandje probleem ?

Het is best wel hindelijk als je iets opslaat en dat
                    het de volgende dag weer weg is :P

Succes ;) !

Comment

Probleem/Bug staat nog steeds in Mantis ons bug tracking systeem. Ik zal vragen of er wat haast achter gezet kan worden. Ik ben het met je eens dat het zeer vervelend is.

Comment

Ik wil nog even de complimenten geven aan jullie en de webbouwer..

het ziet er allemaal goed uit en aan alle genoemde punten is gewerkt!
                        super!

Comment

Misschien ook een idee om het Laatste Nieuws wat meer op te laten vallen, deze rubriek is maar stilletjes in een hoekje verstopt.

Comment

Originally posted by Bastian
                            Ik vind het koopjeskelder kopje wel mooi opzich, hier kunnen mooi kleinere accesoires en benodigheden worden geplaatst die niet zoveel kosten en dus ook aantrekkelijk zijn, zit aardig wat leuks tussen!
                            Als je suggesties hebt wel specifieke producten je er wilt zien (dus echt product+titel) verneem ik dat graag :D

Ik ben het met Jochanan eens dat er alleen een begin is gemaakt maar verder nooit afgemaakt, mocht je toevallig wat tegen komen post het maar ;)!

Comment

Ik wil nog even de complimenten geven aan jullie en de webbouwer..

het ziet er allemaal goed uit en aan alle genoemde punten is gewerkt!
                              super!
                              Ik zal het doorgeven, er staat nog genoeg opstapel en we zijn met wat andere leuke dingen bezig om jullie nog meer te vermaken. Release half september.

Misschien ook een idee om het Laatste Nieuws wat meer op te laten vallen, deze rubriek is maar stilletjes in een hoekje verstopt.
                              Heb ik zelf ook al naar lopen kijken, ben er nog niet helemaal uit waar of wanneer. Ik hou je op de hoogte.

Comment

Het valt me de laatste tijd op dat de webshop een nogal storende neiging heeft om, als je door de pagina's van een rubriek (bv dubbele cd-spelers) heen loopt, de artikelen bij elke nieuwe pagina die je aanklikt weer opnieuw te rangschikken. Hierdoor krijg je sommige produkten soms wel eens 2 keer op 2 pagina's achter elkaar te zien, en vooral als je de "vorige" functie gebruikt blijkt dat er dan opeens niet de zelfde artikelen staan en de artikelen een andere volgorde hebben. Ook kan het wel eens gebeuren dat je sommige dingen pas na 2 of 3 keer alle bladen doorlopen in beeld krijgt.
                                Dit is sinds de nieuwe format. Ik vind de opzet erg netjes, maar dit punt stoort me aangezien je bij het serieus uitzoeken en vergelijken nog wel eens heen en weer wilt klicken. Kan dit stil worden gezet? Ik moet, als dit gebeurt, soms 3 of 4 keer de pagina's doorlopen voor ik weer datgene heb wat ik zocht, of direct op merk selecteren, iets wat ik dan niet wil aangezien het vaak gaat om de vergelijking van 2 merken. Nu moet ik soms meerder tabbladen openen om de artikelen naast elkaar te zetten.

Een extra optie voor de webshop zou misschien het verlanglijstje zijn, dan staan ze onder elkaar.

Ik hoor het wel :wink: .

Comment

Working...
                                X