Announcement

Collapse
No announcement yet.

maandactie bax

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• maandactie bax

Elke maand heeft Bax Light & Sound een actie.

Het leek mij wel leuk om elke maand hier de actie neer te zetten.

Dit is dus niet bedoeld voor een discussie over de actie. Deze antwoorden worden zonder commentaar verwijderd. Voor discussie kunje natuurlijk wel een nieuw topic openen.

Maand Mei 2007

In de maand mij is er de volgende actie:

Bij elke bestelling bovven de 50 euro, krijg je een gatis microfoon ter waarde van 14,95 en bovendien hoef je dan geen verzendkosten te betalen.

Voor de voorwaarden kun je kijken op www.bax-shop.nl

@ Jochanan: wat voor microfoon is dit?

Comment

Het gaat om een maxgear microfoon. Een leuke microfoon voor dj werk of karaoke. Je kan het uiteraard niet vergelijken met een sennheiser of shure, maar meer met JB systems of Dap.

Discussies over acties lijkt me niet echt zinvol, maar als er vragen zijn stel ze gerust. Ben je net een dag te laat bij een actie contacteer ons dan even per e-mail zoals ook Vincent al heeft gedaan rondom die 10% korting. We zijn de moeilijkste niet en houden graag iedereen tevreden.

Comment

Ik kon het topic niet meer vinden, maar er loopt als het goed is ook nog een topic over ideeën qua actie. Anders is het misschien slim om de link even hier te plaatsen.

Comment

Originally posted by jochanan
          Het gaat om een maxgear microfoon. Een leuke microfoon voor dj werk of karaoke. Je kan het uiteraard niet vergelijken met een sennheiser of shure, maar meer met JB systems of Dap.

Discussies over acties lijkt me niet echt zinvol, maar als er vragen zijn stel ze gerust. Ben je net een dag te laat bij een actie contacteer ons dan even per e-mail zoals ook Vincent al heeft gedaan rondom die 10% korting. We zijn de moeilijkste niet en houden graag iedereen tevreden.
          ja, echt top!
          Nogmaals bedankt!

Comment

edit bij J.S. Coolen:

Doe dit soort dingen even via de E-mail zoals Jochanan aangaf

Comment

Met wat je gratis krijgt moet je altijd blij zijn :lol:

Comment

Damn ... khad beter nog een weekje gewacht met m'n bestelling te plaatsen :P

Comment

Maandactie, het is juni toevallig al een nieuwe actie?

Comment

We laten deze actie lopen totdat de nieuwe webshop gelanceerd wordt, maar er komt met ingang van de nieuwe webshop een grote actie.

Comment

Ben benieuwd, wie weet nog een een nieuwe aankop bij bax shop doen dan :P

Comment

wel zeker dat ik een nieuwe aankoop ga doen

Comment

Is er een definitieve lanceer datum?

Comment

Originally posted by jochanan
                            Gaat heel erg goed, we hebben enkel nog een probleem met Ideal en voorraadweergave en dan is die helemaal klaar. Ik ben zelf 9 juni terug van vakantie en dan zal die online komen. Dus ga uit van 12 juni zoals het er nu uitziet.

Comment

niet definitief dus..

Comment

Working...
                              X