Announcement

Collapse
No announcement yet.

maandactie bax

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waarschijnlijk geven ze die ook niet ;) want d'r kan altijd wel wat mis gaan ;) t eerste plan was geloof ik eind maart ;) of misschien nog wel eerder, zou ik niet weten.

Maarja, beter een goed systeem dat perfect werkt (nouja.. ok in iedergeval goed werkt) en een beetje te laat is, dan iets wat nog maar half af is en aan alle kanten gebreken vertoont en precies optijd is ;)

Comment

Eind 2006 was de planning, maar nu gaat het echt op zijn einde lopen. Dus nog een paar dagen tot een weekje mits er geen complicaties optreden.

Comment

en iedereen die de neiuwsbrief heeft ontvangen ziet weer een hele lijst met aanbeidingen en weer een leuke maandactie

Comment

Stond trouwens een foutje bij de Beat 6 usb, in de actie staat vermeld dat ie een usb ingang heeft, maar 't zijn er twee :wink:

Comment

Dan heb ik og een hele grote fout, onder de pioneer cdj 800 mk2 staan een afbeelding van de cdj 800 MK1 :shock:

Comment

Schaam, schaam. Ja dit heb je met een designer die zelf niet zo heel erg thuis is in dit wereldje. Waarschijnlijk niet goed opgelet bij het googlen naar foto`s.

Comment

ik heb hem binnen ! maar wel op 2 e-mail adressen mijn nieuwe en mijn oude ?

Raar :S

Comment

dan zul je je wel dubbel aangemeld hebben

Comment

Ik heb precies hetzelfde, kreeg hem op mijn 'oude' e-mailadres binnen die ik bij de oude shop had ingevuld, maar ook op mijn nieuwe e-mailadres via de nieuwe account die ik heb aangemaakt in de nieuwe shop.

Comment

als je je niet hebt afgemeld ontvang je hem op beide emailadressen. Gewoon even afmelden en het probleem is opgelost.

Waren alle problemen in de wereld maar zo makkelijk opgelost :wink:

Comment

was het maar zo makkelijk, want ik kan niet meer inloggen op mijn "oude" adres

Comment

stuur dan even een mailtje naar info@bax-shop.nl met het verzoek om je e-mailadres te verwijderen

Comment

zal ik doen, je mag mijn bovenstaande berichtjes verwijderen om dit topic overzichtelijk te houden ;)

Comment

laat maar staan, dan weten de andere ook hoe het moet

Comment

Je kan ook gewoon op 'nieuwsbrief' klikken en dan de optie 'uitschrijven' selecteren. :wink:

Comment

Working...
                                X