Announcement

Collapse
No announcement yet.

kortingscode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kortingscode

Bij winkelwagentij staat :

Kortingscode
    Heeft u een kortingscode, vul hem hieronder in:

Hoe zou je aan zo'n code kunnen komen ?

deze code is voor speciale acties en voor doorleveranciers

Comment

okay bedankt ;)

Comment

Re: kortingscode

Originally posted by Dj Skyflash
        Bij winkelwagentij staat :

Kortingscode
        Heeft u een kortingscode, vul hem hieronder in:

Hoe zou je aan zo'n code kunnen komen ?
        Heb zelf effe dik gedrukt voor je maar typ foutje neem ik aan?

Comment

jah :P

sorry :oops: ;)

Comment

Deze kortingscode gebruiken we voor speciale acties. Zo zou het kunnen zijn :D hint hint hint dat we met de openingsactie mailing een code meesturen die je hier in kan vullen. Hierdoor krijg een een x procent kortig of een x aantal euro`s korting op je bestelling. Dit kan ingesteld worden als eenmalig of voor een bepaalde periode. Of wanneer jij nog iets te goed van ons hebt geven wij jou een code wat staat voor bijvoorbeeld €50.00 korting op een bestelling. Denk maar eens aan het schrijven van een technisch stuk voor het forum.

Comment

Okay ! Duidelijk !

Bedankt !

Comment

Voor de oplettende luisteraar :D , deze kortingscode is te vinden in de laatste mailing van afgelopen maandag.

Comment

ik had de code inderdaad al gevonden..

maar, korting geven doe je onder andere om klanten te trekken?
                  door een kortingscode via de mailing bereik je alleen oude klanten

is het niet handiger om het gewoon als kortingsactie te doen die duidelijk op de homepagina te zien is?

Comment

Originally posted by Vincent
                    maar, korting geven doe je onder andere om klanten te trekken?
                    door een kortingscode via de mailing bereik je alleen oude klanten
                    Ja of je geeft je huidige klantenkring een stimulans om nét wel een product te kopen door ze een voordeeltje te geven :)
                    Het is maar net wat je met de kortingsactie wilt bereiken.

Comment

Excuses voor mijn late reactie. Het is een extraatje voor je vaste klanten die je graag wil terug zien. Of vind je het soms vervelend dat je minder hoeft te betalen??

Ik begrijp je punt wel, maar een mix van af en toe richten op nieuwe klanten en af en toe op bestaande klanten is heel gezond. Men moet zich speciaal voelen :D . Net als je vriendin :D

Comment

Originally posted by jochanan
                        maar een mix van af en toe richten op nieuwe klanten en af en toe op bestaande klanten is heel gezond. Men moet zich speciaal voelen :D . Net als je vriendin :D
                        Heb je 2 vriendinnen dan? :mrgreen:

Comment

sstt ze lezen af en toe mee op dit forum :D

Comment

pff jochanan..

ja ik begrijp het! en ik ben er zeker blij mee! toch weer wat extra korting gehad!

Comment

ik heb vandaag probeerd de code in te voeren maar hij doet niets...

Comment

Working...
                              X