Announcement

Collapse
No announcement yet.

kortingscode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Welke code heb je precies? Je dient de code in te voeren en dan op verzenddrukken. Op alle producten in je winkelwagen krijg je dan de korting zoals afgesproken?

Is je kortingscode niet verlopen?

Comment

de code is een week oud het was code 4545 stond op de factuur

Comment

Bij mij werkt deze gewoon goed. Gewoon de code invoeren in het daarvoor bestemde kortingscode invulveld en dan op verzenden klikken. De korting wordt dan automatisch van het bestelbedrag afgehaald.

Comment

Om maar geen nieuw topic aan te maken,

Heeft bax ook een b2b plan?
          Aangezien in dit topic werd gesproken van doorleveranciers..

Ook verkoopt bax tegenwoordig DAP en highlite heeft zoiets dus, ook een aantal andere shops zijn er mee bezig heb ik gehoord.

Een extra korting van bijvoorbeeld 35% voor eenmanszaken, ben er erg benieuwd naar!

Comment

35% voor zomaar elke eenmanszaak. Dan is Bax snel falliet denk ik.

Alleen als je heel veel afneemt kun je pas over dit soort korting praten.

Maar als antwoord op je vraag Bax heeft een b2b plan, bel ze eens op zou ik zeggen.

Comment

Dat valt wel mee hoor.... :D

Tenminste dat heb ik bij mijn locale dealer ook, en zoveel neem ik daar niet af :wink:

Maar ik zal wel eens contact opnemen met bax, tnq voor de tip.

Comment

Andy,

je kan met ons overal over praten, dus stel het eens voor. Of je het krijgt is punt twee, maar nooit geschoten is altijd mis.

Comment

Goed idee.. Ik zal de grote baas eens e-mailen of opbellen strakjes, wie dat ook mag zijn :D :wink:

Comment

Working...
                  X